mihin painoon tähtäisitte jos...

"jeps"
Mä oon 165 cm ja tavoitepaino oli aluksi 60 kiloa. Sen saavutin, mutta omenavartaloisena ei näyttänyt hyvältä, niin nyt painan 53 kg mikä on hyvä. Päärynävartalossa toi 60 kiloa vois olla ihan hyvä alkutavoite. Tsemppiä!
 
aika urakka on -30kg :O
-30kg on ihan realistinen tavoite, jos vaan niin tahdot.
Älä kuitenkaan laihdutuksen alkaessa heti yritä sitä -30kg, vaan etene välitavoittein. Se motivoi lisää, ainakin itse koen niin.
Yritä ensin vaikka -5kg kuukaudessa (onnistuu taatusti, alkuun tippuu paljon nesteiden takia). Sen jälkeen aseta -3kg - -5kg/kk jne..
Yhtäkkiä huomaatkin painoa pudonneen -20kg ja matka vain jatkuu alaspäin :)
 
-30kg on ihan realistinen tavoite, jos vaan niin tahdot.
Älä kuitenkaan laihdutuksen alkaessa heti yritä sitä -30kg, vaan etene välitavoittein. Se motivoi lisää, ainakin itse koen niin.
Yritä ensin vaikka -5kg kuukaudessa (onnistuu taatusti, alkuun tippuu paljon nesteiden takia). Sen jälkeen aseta -3kg - -5kg/kk jne..
Yhtäkkiä huomaatkin painoa pudonneen -20kg ja matka vain jatkuu alaspäin :)
näin mä teenkin, jos otan tammitavoitteen -5kg niin tuntuu paljon pienemmältä eikä kauhistuta niin paljon. :flower:
 
"Tiana"
Mulla on edessä 40kg pudotus kun tavoite on tuo 60kg. Olen sua kolme senttiä pidempi. Itsellä on kroppa sitä mallia, että siitä tulee tiimalasi kun pääsen normaaliin painoon. En halua olla liian laiha koska haluan säilyttää kurvit eli Björnin ehdottama 50-55kg on aivan liian vähän.
 
-
Mulla pituutta 165 ja painoa 59-60. Muutama vuosi takaperin painoin 56, pari lasta tullut sen jälkeen. Nyt pitäs jostakin repasta motivaatiota pudottaa edes pari kiloa....tai oikeastaan kiloille se ja sama, mutta kun jonku sentin sais vyötäröltä pois niin vois taas tuntea ittensä ihmiseksi :) Huomaa että on se aika vuodesta, että koko ajan jotain herkkuja tarjolla..Mut tää päivä menny jo aika hyvin. Kyllä se tästä!

Eli tällä kokemuksella ap tavoitepaino vois olla joku 58-60. Itestähän se paljon riippuu, missä painossa tuntuu hyvältä.
 

Yhteistyössä