mihin voi valittaa?

ihan vain valittamisen ilosta

vuoden aikana meidän pihassa on käynyt kikkareita tiputtamassa, naapurin kissa jkoira, noin satatuhatta lintua, perhosta ja oravaa, kymmeniä peuroja ja karhu. kuka on vastuussa!

viimen kesän pilasi kamala kesäteatteri mökä.

joka päivä kulkee peltoteitä pitkin kaiken maailman maatalouskoneita ja sit ne viel laittaa sitä sontaa sinne pellolle.

mut oikeesti, en ikinä täältä muuttais pois. maalla on ihana asua!
 
minä tiesin et te ymmärrätte!

tulipa vain tuo mieleen kun kaikki käskee ihmisiä muuttamaan maalle tai korpeen jos aisat kaupungissa häiritsee. ei kannata. tänäänkin makoilin pihalla niin joku täysin tuntematon pupu juoksi pihan poikki! :eek:
 
pyssy kädessä
Ei muuta kuin pyssy käteen joka kehtaa pihamaaltanne läpi ilman maanomistajan lupaa kulkea:D Karhupaisti menee kyllä nopeasti kun kutsut hiukan ystäviä kylään:D
 
miu
Alkuperäinen kirjoittaja pyssy kädessä:
Ei muuta kuin pyssy käteen joka kehtaa pihamaaltanne läpi ilman maanomistajan lupaa kulkea:D Karhupaisti menee kyllä nopeasti kun kutsut hiukan ystäviä kylään:D
hupsista..varohan sanojasi ettei ole FBI perässäsi moisista p.ssy kommenteista...
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
minä tiesin et te ymmärrätte!

tulipa vain tuo mieleen kun kaikki käskee ihmisiä muuttamaan maalle tai korpeen jos aisat kaupungissa häiritsee. ei kannata. tänäänkin makoilin pihalla niin joku täysin tuntematon pupu juoksi pihan poikki! :eek:
:D
 
totta
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Alkuperäinen kirjoittaja pyssy kädessä:
Ei muuta kuin pyssy käteen joka kehtaa pihamaaltanne läpi ilman maanomistajan lupaa kulkea:D Karhupaisti menee kyllä nopeasti kun kutsut hiukan ystäviä kylään:D
hupsista..varohan sanojasi ettei ole FBI perässäsi moisista p.ssy kommenteista...
Totta, olin ajattelematon:( Mutta toisaalta kyllä siitä paistista niillekin pala irtoaa:D
 

Yhteistyössä