Mihin vuorokauden aikaan synnytyksesi käynnistyi?

Aikaisempaa huomattavasti kipeämmät supistukset alkoivat illalla 21.00 ja jatkuivat vartin välein kahden tunnin ajan. Sitten loppuivat kuin seinään ja kävin nukkumaan. Aamuyöstä heräsin 5.50 järkyttävään supistukseen, joita tuli sitten 10 min välein. Seitsemältä soitin sairaalaan, josta kehotettiin vielä odottamaan kotona supistusten tihenemistä. 7.45 soitin uudestaan sairaalaan ja sanoin, että nyt me kyllä tullaan. Hyvä niin. Kahden kilometrin automatka oli yhtä helvettiä. Ja ehdin just vielä saada sairaalassa epiduraalin. Tyttö syntyi 11.58.
 
Esikko: Vedet meni klo 4.40 supparit alko aamu 6lta, rv 38+4, tyttö syntyi 11.26
Kakkonen: Heräsin kovaan suppariin 4.40, herätin miehen että onko enne kun viikot oli 38+4 :eek:
aamulla supparit sitten vasta alkoivat ja poika syntyi 13.50 kalvot puhkaistiin kun olin täysin auki :heart:
 
Ekasta supistukset alkoi 10 aikaan aamulla, säännöllistyivät klo.19 samana iltana (tästä lasketaan synnytyksen kesto) ja lapsi syntyi klo.21.43 seuraavana iltana.

Tokasta supistukset alkoivat klo21.30, laantuivat pariksi tunniksi aamuyöstä ja jatkuivat klo.6 aamulla. Lapsi syntyi klo16.26.
 
Eka vauva ennen puoliltaöin supisteluilla, sairaalaan lähdettiin aamulla, maailmassa pienokainen vasta 25 yli 3 iltapäivällä.

Toka vauva vedenmenoilla vähän yli viis aamuyöllä, pieni ystävä maailmassa 07.16. -Hyvä, kun sairaalaan ehti..
 
Esikoisesta mulla alko supistukset illalla, niitä siinä seurailin ja ennen puolta yötä sanoin exälle, että kai sitä vois lähteä sairaalaan. Matkalla olin vielä sitä mieltä että passittavat mut takaisin kotiin siinä vähän ennen sairaalaa mietein, että laittavat vaan johonkin huoneeseen lepäämään. Kätilön tehdessä sisätutkimuksen olis joku 6 cm auki ja siitä lähdettiin saliin. Esikoinen näki päivänvalon klo 4.28 :heart:
Jännä nähdä mitenkä tästä raskaudesta mahtaakaan käydä.

Mulle kun joku joskus sano, että lapset syntyy siihen aikaan vuorokaudesta kun ovat saaneet alkunsa=)

Maijamehi rv 13+2
 
Kansanuskoa luulo että lapset syntyy siinä vuorokauden aikaan kun on saanu alkunsa. Molemmat synnytin aamulla 11:n ja 13:n välillä. Olen aika varma että toinen sai alkunsa illalla, kun ei muita "aikoja" sikiämiseen ollut tarjolla ;) Vai laskemmeko jollakin muulla huuhaa keinolla?
Esikoinen lähti syntymään 05.00 aikaan...synty seuraavana päivänä 11.17. Toinen alkoi lapsiveden yhtäkkisellä menolla n. klo 19..syntyi seuraavana päivänä 12.23...
 
joskus 5 aikaan aamuyöllä tuli jotain tuolta alapäästä tuli heti mieleen et lapsivettä ja soitin synnärille sieltä käskettiin tulla käymään. ottivat jonkun testin et onko lapsivettä, ei sitten ollut sitä sanoi että todennäköisesti limatulppa vaan. Joten lähdettiin vielä kotia odottelemaan kun supistukset oli vielä sen verran heikot. Illalla siinä 18 aikaan supistukset yhtäkkiä voimistu ja klo 21 oli jo niin kovat että oli pakko lähtee sairaalaan ja poika syntyi klo 00.22.
 

Yhteistyössä