Mihin vuorokauden aikaan syötte eniten?

Siis millon tekee eniten mieli ruokaa/makeeta?
Mulla se titaa olla tuo ilta kun eniten nälättää,tai tekee mieli vaan syödä ja syödä.. :/ Ja eikös se ole ilta ja yö syönti lihottavampaa kuin esim aamusyönti?
 
ellun kana
mulla tuo herkuttelu kyl ajoittuu eniten iltapäivään ja iltaan.oon niitä ihmisiä joille ei heti aamusta edes maistu mikään.mut kuten mainittu ei sillä vuorokauden ajalla ole merkitystä vaan se kokonais kalorimäärä ratkaisee.
 
Reetta-Liina
Ilta syönti ei lihota yhtään sen enempää, kuin aamulla tai päivällä syöminen. Yleensä ongelmaksi muodostuu se, että jos koko päivän ns. syömättä niin nälkä on kasvanut iltaan mennessä niin kovaksi, ettei enää pysty hillitsemään itseään. On aivan sama mihin aikaan päivässä syö, kunhan ei syö enempää, kuin mitä kuluttaa (ja laihduttaessa pitää vielä kuluttaa enemmän kuin syö). Eli, jos syöt saman määrän kaloreita päivässä, ei ole väliä oletko syönyt ne mihin aikaan päivää tahansa. Se miksi ilta syöntiä kannattaa pyrkiä välttäään on se, että silloin kun elimistön pitäisi saada levätä, niin aineenvaihdanta hurahtaa iltasyönnin jälkeen käytiin. Se saattaa herkimmillä ihmisillä (minulla :ashamed: ) vaikuttaa ja vaikeuttaa nukkumista. Mutta siitä ei ole terveydellistä haittaa. (En muista mistä luin, olisko ollu jotain painonvartijoiden tai kuntoplussan juttuja).
 
mulla sellanen paha tapa että juon aamulla niin älyttömästi kahvia että se jo täyttää ja huomaan kolmen aikaan että pitäs varmaan syödä jotain :ashamed:
Muuten syödään aika myöhään kun elämän rytmistä johtuen tulee laitettua aina aika myöhään ruokaa jne....
Olenkin nyt yrittänyt aamulla syödä puuroa ja muutenkin syödä pieniä "välipaloja" samoihin aikoihin kun tuo meidän lapsonen.
 

Yhteistyössä