Mihinkä haluat mennä?

  • Viestiketjun aloittaja pikkukukka
  • Ensimmäinen viesti
pikkukukka
Missä maissa olet käynyt ja minne voisit haluta uudestaan?
Ite en oo käyny kuin ruotsissa ja virossa. Olis mukava päästä jonnekin vähän eksoottisempaan maahan.

 
HEI! ei meikäläisen matkustelu listalta näitä loma kohteita löydy. ei oo kun sundsvall, uumaja, joissa oon käyny maissa, ja lisäksi oon käyny piipahtamassa tukholman ja kappelskärin satamissa. :headwall: B) :headwall: B) ps: italia olis kiva paikka tai joku upea piitsi, jolla olis valkoista hiekkaa ja palmuja.
 
Eurooppaa on tullut kierreltyä, sekä kaupunkeja että rantakohteita. Haaveena olisi joku kaukomatka, esim. Australia, Uusi Seelanti tai vaikka Japani. Jenkkilä ei kauheesti kiinnosta. Nyt riittää, että viiden vuoden breikin jälkeen päästään miehen kanssa 5 pvn kylpylälomalle ilman lapsia! =)
 
Joskus ennen lapsia on tullut matkusteltua vähän kauemmaksikin, mutta nyt ovat reissut hiipuneet viime aikoina :)

Jos ihan kaikista saisi valita, niin haluaisin lähteä Australiaan, Egyptiin Niilin risteilylle ja Islantiin. Ja sinne Hawajille!!!

Jos kaikki menee suotuisasti, niin mahdollisesti oltaisiin lähdössä uuden vuoden puolella etelään. Mulle kyllä kelpaa mikä vaan kohde, missä on lämmintä ja lapsille uima-allas. :saint:
 
SimojenÄippä
Mie haluisin kiertää koko mualiman ympäri! Kunhan lapset vielä vähän kasvaa niin meidän perhe lähtee etelän aurinkoon! Oon käynyt vasta Ruotsissa, Rhodoksella, Moskovassa ja Virossa.
Suomenmaata on tullut kyllä koluttua, suosittelen! Ja varsinkin pienten lasten kanssa on helppoo ja turvallista täällä matkustella ja
katsottavaa ja koettavaa riittää!
:)
 
Sidney
Virossa, Ruotsissa, Tanskassa, Portugalissa, Saksassa, Venäjällä ja Norjassa on tullut käytyä, mutta jonnekin Thaimaaseen tai sitten Etelä-Afrikaan olis kiva päästä :whistle:
 
En ole käyny ruotsia pidemmällä :( Mutta jos reissuun pääsis lähtisin katteleen vanhoja linnoja. Skotlanti, irlanti ja löytyyhän niitä keski-euroopastaki. Karut maisemat kiehtoo.
Voisin olla yhen päivän rannallakin B)
 
tea
kivoimmat paikat jossa oon ollu on Islanti, Malesia(langawi) ja Thaimaa(krabi) ja Intia (Goa). Noissa paikoissa on ollu etenkin upee luonto!
Haluaisin matkustaa australiaan, borneoon, havajille ja vietnamiin mm. :whistle: kaukomatkoja ei kyllä oo ihan lähiaikoina tiedossa, koska ei tota vauvaa haluu kovin eksoottiseen paikkaan viedä.
 
Maat, joissa on tullut käytyä ovat Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, Viro, Sveitsi, Kreikka (Kreeta, Samos ja Korfu) sekä Thaimaa (Phuket ja Khao Lak). Näistä maista olen ihastunut eniten Kreikkaan ja Sveitsiin. Haaveissa siintelee safari Afrikassa, New York ja Rooma. Sitten joskus...
 
Olen käynyt Marokossa, Kosilla, Kyproksella, Ruotsissa, Virossa, Norjassa, Samoksella, Espanjassa 4x. Kauhia olis matkakuume, mutta en vielä halua lähteä, kun poika 6 kk. Tytön kanssa pärjää, kun on jo koululainen. Ai niin sit Isossa-Britaniassa.
 
Shaina
Englanti x 2, Italia, Ruotsi, Norja, Venäjä, Bulgaria, Unkari, USA ja Ranskassa olen ollut yhden yön hotellissa Pariisissa;) En voi sanoa siellä oikein matkanneeni, kun nähtävyyksiä ei jaksettu lähteä aikaeron vuoksi kattoon.. Oltiin vain hotellissa :ashamed: Tultiin just silloin jenkeistä. Seuraava matkakohde on New York..

 
HentunLiisa harmaana
Venäjä, Ruotsi sekä norja on käytyjen maiden listalla, ruotsiin matkustan vielä monesti... Irlanti olis semmoinen pikkasen kauempana oleva maa jossa haluaisin vielä joskus käydä :whistle: Sit kun lapset on hiukkasen isompia=)
 
Näissä olen käynyt: Ruotsi, Norja, Tanska, Itävalta, Turkki, Marokko, Thaimaa ja Dominikaaninen Tasavalta

Tänne haluaisin: Sri Lanka, Vietnam, Intia, Brasilia, Seychellit jne...lista on piiiitkä

Itävalta ja Thaimaa ovat olleet suosikkeja tähän mennessä
 

Yhteistyössä