miinusta vai plussaa?

Hieno homma! :flower: =) Minulla lähti eka viikolla vähän yli kilo,mutta ens torstaina ois sitten punnitus.Sanokaapa mitä kaikkea te syötte kun saatte painon putoamaan noin nopeasti? :whistle: Minä kyllä kuntoilen ja juon vettä yli kaks litraa päivässä mutta musta tuntuu että en syö liian monipuolisesti. :ashamed:
 
meijuska harmaana
Oon syöny ihan normaalisti, tai no oon jättäny esim. voin ja juuston pois leivän päältä ja korvannu ne kurkulla ja tomaatilla. Porkkanoita on ruvennu kulumaan aikasta reilusti... Hyviä ja terveellisiä, ja niitten avulla saa hyvän rusketuksen kesällä B)
 
ikuinen laihduttaja
Painon pudotus on niin monen asian summa esim. jos on tullut äskettäin muutama kilo painoa lisää nopeasti se myös nopeasti lähtee jos taas paino on ollut pitkään samassa lähtee se minun arvailujen mukaan hitaammin. Toisilla on myös enemmän ylimääräistä nestettä kuin toisilla.
 
meijuska harmaana
Niihän se on, nyt ottaa kyytiä jouluna tulleet kilot! :D No, onneks lähtee. Saattaahan tässä tulla takapakkiakin, mut toivottavasti pääsen tavotteeseen kesäks. B)
 

Yhteistyössä