Mikä auttaa näinä viimesinä päivinä

Täytyy vaan päättää, että no syntyy sitten kun syntyy... Rentoutua ja puuhastella jotain mukavaa pientä. Nauttia niistä viimeisistä odotuksen hetkistä, joita on kuitenkin sitten ikävä niitäkin jossain vaiheessa.
Carpe diem.
 
äiti 07
minä ainakin saunoin, harrastin seksiä ja siivosin. Eli kolme ässää :) ja toki shoppailin, siinä yksi s lisää :D Kyllä se sieltä tulla tupsahtaa ulos,kun vähiten odotat.
 
vieras
Ota joku projekti itelles. Mulla vierähti viimeisinä viikkoina aika, kun siivosin kaikki kaapit niin perusteellisesti kuin ihminen vain voi (järjestelin muovipussitkin koon ja värin mukaan), passuutin miestä siirtelemään huonekaluja, ompelin, leivoin... Mun oli pakko seistä koko ajan kun istuessa särki selkää ja maatessa supisteli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Täytyy vaan päättää, että no syntyy sitten kun syntyy... Rentoutua ja puuhastella jotain mukavaa pientä. Nauttia niistä viimeisistä odotuksen hetkistä, joita on kuitenkin sitten ikävä niitäkin jossain vaiheessa.
Carpe diem.
huoh.. ei kait tässä muukaan auta. viimeset viikot ollu vaa niin hiton turhautunut. ku ei oikee mitää voi/osaa tehä. oottaa vaa että se elämä alkaa/jatkuu eteenpäin.
no mut tosissaa onhan se tieto lohtuna että enää max puoltoista viikkoo ni sillon viimeistää käynnistys sit :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ota joku projekti itelles. Mulla vierähti viimeisinä viikkoina aika, kun siivosin kaikki kaapit niin perusteellisesti kuin ihminen vain voi (järjestelin muovipussitkin koon ja värin mukaan), passuutin miestä siirtelemään huonekaluja, ompelin, leivoin... Mun oli pakko seistä koko ajan kun istuessa särki selkää ja maatessa supisteli.
hmm, oon tehny tauluja ja ne on nyt siin vaihees että en saa eteenpäin useempaan viikkoon niitä, tääl on jo kaikki kaapit niin tip top ku ollaa justiisa muutettu tänne :D
no en ehkä muovipusseja lähe järkkäilee (vähänkö sulla ollu tylsää!! :LOL: )
rahat niin vähis ettei mitää ylimäärästä kulutusta voi nyt harrastaa.. aikasemmin kyl leiponu ihan himona...

mul on kyl projektina käydä äitillä lainaamassa saumuria ja sit ommella kestoihin kiinnitys-systeemit.. jos se sit jeesais..
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 07:
minä ainakin saunoin, harrastin seksiä ja siivosin. Eli kolme ässää :) ja toki shoppailin, siinä yksi s lisää :D Kyllä se sieltä tulla tupsahtaa ulos,kun vähiten odotat.
no sauna on sit lauantaina... siivoomista riittää ku koira levittää lelunsa joka päivä ku pikkulapsi ja mies sotkee kans tääl :D
kyykkiminen vaa närästää ikävästi.
shoppailu ei tosissaa onnistu :)
 
Viimestä viikkoa viedään täälläkin ja projekteja kyllä riittäisi! Ajatukset alkaa aika tehokkaasti pyöriä synnytyksen ympärillä että ongelma on juuri se ettei osaa keskittyä mihinkään tekemiseen enää kunnolla. Pieni levottomuus alkaa iskeä.
 

Yhteistyössä