Mikä avuksi

Voisiko joku antaa viisaita neuvoja ( ei viisaitakin otetaan vastaan ) mitä minä teen, olen tällähetkellä parisuhteessa ja ei mene oikein hyvin, no meninpä sitten ihastuman fysioterpeuttiini, mutta en uskalla kertoa sitä vaan tyydyn ihailemaan häntä kauempaa tavatessamme. Onks tää aivan normaali.

Kuten laulun sanoissakin sanotaan niin :" onkohan tää, iian läpinäkyvää..."
 
jos oikeasti rakastat naistasi, et anna pienen ihastuksen häiritä. vaikka teillä menisi huonosti, asiat voivat korjaantua, kunhan vain puhutte toisillennne mitä ajattelette.
minulle on sanottu joskus että jos olet parisuhteessa, onnellinen, ihastut se ei oikeasti merkitse mitään koska, olet saanut sen oikean rakkauden jo.
mutta sitähän ei koskaan tiedä.
koittakaa jutella toistenne kanssa mitä mieltä olette ja missä menette, mitä ajattelette, asiat menevät niinkuin niiden kuuluu, jälkikäteen voi harmittaa mutta aika parantaa haavat
 
No ihmiset nyt ihastuvat. Miehet ihastuvat. Naiset ihastuvat. Ei elämää voi oikein elää, ellei pidä silmiään auki ja sitten kun pitää, niin joskus ihastuu. Ei siinä ole mitään pahaa.

Ihastuminen on toki eri asia kuin valinnat. Jos ihastuu johonkin, voi valita, ettei pyri sänkyyn tai vaihda parisuhdetta pelkästään sen takia ilman, että kuulostelee asioita ensin omissa oloissaan. Tai jos vaihtaakin, niin kannattaa kyllä lopettaa nykyinen suhde ensin.

Ja toisaalta taas elämästä ei koskaan tiedä: voi olla, että elät osin jonkun muun elämää kuin omaasi ja uusi suhde jonkun kanssa olisikin jälkeenpäin ajatellen parasta, mitä sinulle on ikinä sattunut. Tai vaihtoehtoisesti haet jotain, mitä itseltäsi puuttuu ja mitä et nykyisestä suhteestasi saa, ja jota et mistään ulkopuolisesta suhteesta tai ihmisestä saa, jolloin mikään ei muutu, vaikka aloittaisit uusia suhteita hamaan loppuun asti. Vain sinä tiedät, lopulta, mistä on kyse.
 

Yhteistyössä