Mikä cd:n/dvd:n poltto-ohjelma PIKA-APUJA

Mulla puuttuu ohjelma, jolla voin toustata cd- ja dvd-levyjä. Tartteisin nopeesti ja ilmaseks... Mikä kannattaa ladata. Ei tarvi olla suomeks (enkku käy), mut yksinkertanen ois hyvä olla, kun mä oon aika käsi näitten koneitten kanssa.
 
Nero ois ennestään tuttu mulle, mut en tiä uskallanko ladata... Oisko joku niistä turvallinen versio? Mul on tällä hetkellä niin huonosti muistia tässä koneessa, ettei täytä haittaohjelmien yms estoa voi pitää päällä, jos meinaa välttää tiltit kesken latausten tms.

Hitsi ku mä en o mikään mestari enkussakaan... En oikein luota siihen, että tajuun riittävästi. Nii ja sit vielä se, että mul on Win2000.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Nero ois ennestään tuttu mulle, mut en tiä uskallanko ladata... Oisko joku niistä turvallinen versio? Mul on tällä hetkellä niin huonosti muistia tässä koneessa, ettei täytä haittaohjelmien yms estoa voi pitää päällä, jos meinaa välttää tiltit kesken latausten tms.

Hitsi ku mä en o mikään mestari enkussakaan... En oikein luota siihen, että tajuun riittävästi. Nii ja sit vielä se, että mul on Win2000.
Voit silti tuon CDBurnerXP:n kiskoa. Mie voin tarvittaessa tässä neuvoa. :wave:
 

Yhteistyössä