Mikä elokuva saa sinut itkemään?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monet elokuvat. Musta on tullut nyt vanhempana kauhea liikkis :eek: Viimeksi itkin vuolaasti katsoessani kotikatsomon elokuvaa Rock n Roll never dies
Vähänkö mä nyt petyin nettiä selatessani kun mun suuri leffa oli saanut vain kaksi tähteä. Hyvästi elokuvakriitikonura!
 
Keittiönoita
Kaikki sellaiset elokuvat, joissa eläimiä tapetaan ihmisten huvin ja urheilun vuoksi. Kieltäydyn täysin katsomasta elokuvia. joiden ohjaaja tai käsikirjoittaja on jostain brutaalista maasta. En ikinä katso espanjalaisia tai eteläamerikkalaisia elokuvia. Venäläisiin ja baltialaisiiinkin elokuviin suhtaudun varauksella.
 
clivia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mut sai aikoinaan itkemään sellainen elokuva jonka nimeä en muista. siinä näytteli Meg Ryan sellaista alkoholiongelmaista äitiä. sen mies oli joku lentäjä tai vastaava, ja kaksi lastakin niillä oli joille Meg sitten tiuski kännipäiten ja krapuloissaan. siitä elokuvasta tuli niin oma lapsuus mieleen. tosin omat vanhemmat oli molemmat alkoholisteja ja midän tilanne oli tuhat kertaa pahempi kuin elokuvan perheellä.
Kun mies löytää naisen,Meg Ryan ja Andy Garcia.Oon katsonu sen miljoona kertaa se on mulla itsellä.
 
Bdt
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kaikki sellaiset elokuvat, joissa eläimiä tapetaan ihmisten huvin ja urheilun vuoksi. Kieltäydyn täysin katsomasta elokuvia. joiden ohjaaja tai käsikirjoittaja on jostain brutaalista maasta. En ikinä katso espanjalaisia tai eteläamerikkalaisia elokuvia. Venäläisiin ja baltialaisiiinkin elokuviin suhtaudun varauksella.
Entäpä leffat joissa tapetaan ihmisiä huvin vuoksi ?
 
surusilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Muisto menneisyydestä:
Hiljaiset sillat. Kolahtaa, kolahtaa niin kipeästi... :(
Sama juttu... Siitä kohtauksesta viimeistään, kun Meryl Streep miettii aukaisisiko auton oven ja lähtisikö Clint Eastwoodin mukaan.
 
herkkis
juuri äsken katsoin elokuvan muistojen polku (a walk to remember) ja itkin elokuvan puolesta välistä lähtien, lisäksi ainakin titanic, the notebook, leijonakuningas .. itken aina yleensä jos joku kuolee tai on todella ihana kohtaus, itku tarttuu elokuvan henkilöistä minuun.
 
minä
No, TUULEN VIEMÄÄ on ainut leffa, jossa parku tulee kunnolla. Lisäksi muutama hömppis kuten pretty woman ja twilight...ööö ja ja joka joulu lumiukko nostattaa kyyneleet silmiin, varsinkin nyt, kun on omia lapsia!!!!!!!!!!
 

Yhteistyössä