MIkä fiilis jos nyt saisit tietää olevasi raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja "Tähtisilmä"
  • Ensimmäinen viesti
"piupali"
tällä hetkellä menossa 37+6 ja esikoinen 1 v 1kk. Kun sain tietää odottavani toista lasta, olin onnellinen, mutta mietin miten pärjään 2 pienen kanssa. Nyt kaikki vaikuttaa paremmalta kuin hyvältä. Mutta jos uudelleen pian synnytyksen jälkeen saisin tietää odottavani kolmatta, olisin varmaan aika sokissa. Aborttia en tekisi, mutta olis kyllä aika järkytys. Kolmas saa tulla joskus muutamien vuosien kuluttua jos on tullakseen, mutta ei heti perään, kiitos =)
 
Tekisin ukolle kotikutoisen vasektomian, soittasin sairaalaan ja haukkusin ne alimpaan helvettiin kun tässä on aikaa odoteltu jo yli vuosi.
varaisin ajan lääkärille ja joutuisin teettämään abortin, samalla vedettäs multakin röörit solmulle.
ja miettisin että miten hitossa voi olla niin että kahta ekaa sai tekemällä tehdä ja sitten niitä vaan alkaa tulla, ehkäisystä huolimatta.
Mulla ei kroppa kestä enää yhtään raskautta, siksi abortti, muutoin ilmoittaisin isännälle että eipäs vaihdetakkaan autoa..
 
erratic
Olisin aika yllättynyt miten en ole sitä aiemmin huomannut. Tänään muistaakseni alkaa rv 18 tai 19 (en ole pysynyt ihan kärryillä kun on ollut kiirettä opintojen ja töiden kanssa..)
 
"mie vaan"
Mieheni sanoin: suorittaisin itseammunnan. Ei vaan, leikki sikseen, mutta olishan se aika kamalaa. Mulla on 2v ja 3kk kotona. Silti uskon, että en edes harkitsisi raskauden keskeyttämistä.
 
Vastaaja
viime viikon tiistaina sain tietää ja olo on hieman sekava. Kaksi lasta ennestään ja avioero ei vielä virallinen. Tuleva lapsi on uuden miesystävän. Itkuhan siinä tuli, mutta katellaan nyt mitä tehdään. Tällä hetkellä ajattelen pitäväni lapsen, mutta aikaa on vielä muutama viikko miettiä...tai jos luonto ratkaisee asian mun puolesta.
 

Yhteistyössä