Mikä hinnaksi ReimaTecin haalarille?

  • Viestiketjun aloittaja Lyllerö 84
  • Ensimmäinen viesti
Lyllerö 84
Olen varannut pöydän lastentarvikekirppikseltä.
Nyt pähkäilen että mitä voisi laittaa kalliimpien vaatteiden hinnaksi? Esim ReimaTecin 80 cm haalari
jota pidetty ehkä viikko...melekein ku uusi!

Entä FisherPricen lelut jotka uudenveroisia?

Pelkään ylihinnoittelua mutta haluan saadakin niistä jotain kun niihin on palanut rahaa mielettömästi.
Tavalliset sisävaatteet, bodyt, paidat, housut ym. ajattelin laittaa 1-4 e /kpl. Nämäkin hyvin siistejä, yhdellä lapsella vähän pidettyjä.

Auttakaa nyt!
 
10e menee omassa mittakaavassa just ja just. Kirpparilla erittäinhyväkuntoisen tähtiJonathanin hinta 7e kirpaisi joskus vuonna kirves ja kivi joten siis kirpparilla sitä on aina nirsompi joten ite oon hinnoitellut pahasti alakanttiin =)
 
"Maam"
Bodyt ja t-paidat oon myynyt 0,5e-2e. Pitkähihaiset 1e-3e. Hupparit (melkein kuin uudet) 4e, Housuja 1e-5e, farkuista pyysin vähän enemmän. Haalareita oon nähnyt 10-40e, vedenpitävät ja todellakin kulumattomat varmaan voisi ollakkin 40e, jos joku oikein kuosista tykkää.
 
Lyllerö 84
No minäpä vähän aattelinkin laittaa ReimaTecille sen 20 e. On nimittäin aivan ihaana :)
Mutta onhan se hassua että vaatekaupassa ollaan valmiita maksamaan NIIN KOVA HINTA (esim. minä itse)
mutta kun kirpparilta löytyy vastaava, hyväkuintoinen, ei kulumia niin ollaan niin kauhuissaam jos hinta lähenee edes puolta uuteen verrattuna.
Mutta joo. Käytetty on käytetty.

Kiitos vastanneille! Jatkampa tässä hinnoittelua.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyllerö 84;23547611:
No minäpä vähän aattelinkin laittaa ReimaTecille sen 20 e. On nimittäin aivan ihaana :)
Mutta onhan se hassua että vaatekaupassa ollaan valmiita maksamaan NIIN KOVA HINTA (esim. minä itse)
mutta kun kirpparilta löytyy vastaava, hyväkuintoinen, ei kulumia niin ollaan niin kauhuissaam jos hinta lähenee edes puolta uuteen verrattuna.
Mutta joo. Käytetty on käytetty.

Kiitos vastanneille! Jatkampa tässä hinnoittelua.
Käytetty on aina käytetty. En ikinä maksais kahtakymppiä...
 
"Mamanen"
Hmmh, mäkin kysyn jooko?

Mitä maksaisitte kirpputorilla Kavat ensiaskel kevätkengistä, on kuin uudet, vaaleanpuna-valkoiset? Ja sitten vielä, Viking Goretex harmaista lenkkareista, myös kuin uudet! En osaa hinnoitella :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lyllerö 84;23547611:
No minäpä vähän aattelinkin laittaa ReimaTecille sen 20 e. On nimittäin aivan ihaana :)
Mutta onhan se hassua että vaatekaupassa ollaan valmiita maksamaan NIIN KOVA HINTA (esim. minä itse)
mutta kun kirpparilta löytyy vastaava, hyväkuintoinen, ei kulumia niin ollaan niin kauhuissaam jos hinta lähenee edes puolta uuteen verrattuna.
Mutta joo. Käytetty on käytetty.

Kiitos vastanneille! Jatkampa tässä hinnoittelua.
Niinpä. Käytetty ON käytetty. Siitä ei koskaan voi olla varma onko vedenpitävyys tallella, onko pesty oikein, onko se edes oikeasti uusi. Ja kaupasta kun ostat niin sen voi aina palauttaa jos on maanantaikappale. Mä en kyllä osta kaupastakaan normaalihintaisena jos vaan alesta löytyy sopivan kokoinen ja riittävän nätti.
 
Kirpparikiertäjä
On muuten aika hassua.
Nimittäin jos etsii jotain, mitä todella tarvitsee, niin on jopa valmis maksamaan kirpparilta siitä hyvän hinnan. Itse etsin tietynlaisia housuja, ja löysin, maksoin niistä 6e !!??!!
Samassa hyllyssä oli Jonathanin haalari, 5e. Mutta en ostanut sitä vaikka tiesin että nyt on alihinnoiteltu, uudenveroinen haalari, mutta kun en sitä tarvitse niin en osta.
Ei tuotteita ehkä kannata alihinnoitella, aina oikea ostaja osuu paikalle ja haluaa juuri sen.
Kuitenkin kannattaa miettiä, mikä on sitten sitä ylihinnoittelua...ehkäpä juuri nämä ostamani housut.
Mutta kun kaupassa olisin maksanut niistä lähes 20 e niin miksi en ostaisi niitä kirppikseltä 6 eurolla, kun ei ollut mitään vikaa?
 
"vieras"
[QUOTE="Mamanen";23547661]Hmmh, mäkin kysyn jooko?

Mitä maksaisitte kirpputorilla Kavat ensiaskel kevätkengistä, on kuin uudet, vaaleanpuna-valkoiset? Ja sitten vielä, Viking Goretex harmaista lenkkareista, myös kuin uudet! En osaa hinnoitella :/[/QUOTE]

Kavatin parhaimmista malleista maksaisin 20€ uudenveroisina, mutta harva kirppiksellä maksaa kengistä edes 5-10 euroa. Huutiksessa menee paremmin.
 
"kkkaaa"
laitat niin paljon kuin voit, jos tosiaan kuin uusia. Jos ite oot maksanu 90e, laitat esim. 60e jne, leluille sama. Älä usko täällä näitä 5e sun muuta, huulluutta antaa melkein ilmaseks jos tosi hyväkuntosia ja maksanu ite paljon.
Ehkä paremmin kandee nettiin laittaa, hyvin kuule menee ja ostajat arvostaa jos oikeesti ne on siis kuin uusia ja OVAT valmiita maksamaan. Meillälin oikein moneen kertaan kiitteli kuinka olivat sitä mitä mainostettiin ja hyvillä milein maksoivat. Jopa kysyivät olisko muuta :)
Eriasia jos ihan p'skaa myy ylihinnoilla.
 
tuota
laittaa sen 20€

just erään kanssa juttelin, että hirveen moni ostaa tuolla hinnalla (20€) kirpparilta ihan kilvan noita merkkivaatteita. että älä polje liian alas hintaa..!!
 
Lyllerö 84
En mä nettiin laita.
Meille tänne on tullut niin ihana uusi lastenkirppis että haluan ehdottomasti myydä siellä.
Jos ei siellä mee kaupaksi pistän nettiin.
Miksiköhän muuten netissä ollaan valmiit maksaa enemmän, vaikka et voi oikeasti nähdä tuotetta muuta kuin valokuvasta...ja postaritkin tulee päälle...? On kullä melekosen omituista.
Minusta lastenkirppiksia kannattaa ylläpitää, kun niitä on.
 
"Mamanen"
[QUOTE="vieras";23547813]Kavatin parhaimmista malleista maksaisin 20€ uudenveroisina, mutta harva kirppiksellä maksaa kengistä edes 5-10 euroa. Huutiksessa menee paremmin.[/QUOTE]

Okei, kiitos vastauksestasi :)

Google-kuvahaun tulos kohteessa http://2.bp.blogspot.com/_qbaDnftJOg4/TU8mDpENpZI/AAAAAAAAFaQ/ZX7SlJ_VPBk/s1600/21011-60-kavat-no1.jpg


Kengät on siis tämänlaiset, sivussa vaan paksumpi v.punainen raita jossa valkoisia tähtiä. Tosiaan kuin kaupasta juuri tuodut, pohjassa tietty vähän tummentumaa (ulkopuolella siis). Hinnaksi ajattelin myös 20e, hyvät kengät on.. Saas nähdä ostaako joku :)
 
[QUOTE="kkkaaa";23547836]laitat niin paljon kuin voit, jos tosiaan kuin uusia. Jos ite oot maksanu 90e, laitat esim. 60e jne, leluille sama. Älä usko täällä näitä 5e sun muuta, huulluutta antaa melkein ilmaseks jos tosi hyväkuntosia ja maksanu ite paljon.
[/QUOTE]

Tää ei vaan mene näin. Täällä oli yhdellä kirpparilla lähes puoli vuotta myynnissä yks Reimatecin haalari hinnalla 70 euroa. Siitä tuli ihan kestovitsi, aina kun tuli puhetta äitien kanssa jossain leikkikentällä että joku oli käynyt ko. kirpparilla kysyttiin joko haalari oli menny. Ei ollu ei. :LOL: Uuden veroisesta haalarista voi mun mielestä realistisesti pyytää noin 20-30 euroa. Ja jos on tarkoitus tehdä bisnestä niin laittaa sitten nettiin myyntiin.
 
Suzyanne
Olen huomannut että täältä on turha kysyä hinta-arvioita yhtään mistään, koska aina sanotaan jyrkästi alakanttiin. Onneksi en ole itse myydessäni uskonut hinta-ehdotuksia joita olen täältä saanut.

Itse möin todella hyväkuntoisen, täysin kulumattoman Reimatecin talvihaalarin kokoa 86, huutiksessa hintaan 27 e. Täältä kun erehdyin kysymään, ehdotettiin 5-10 e.

Möin 10 kk vanhat , vähän käytetyt Teutonia Fun-vaunut jalkapeitteineen, lämpöpusseineen ja hoitolaukkuineen hintaan 380 e, ( kaikki yhteensä maksoivat 680 e) parissa päivässä meni, eikä ostaja edes tinkinyt. Täältä sain arvioksi 150-200 e.

Sen jälkeen en ole kysellyt täältä hinta-arvioita, vaan olen arvioinut itse, eikä ole vielä mitään myymättä jäänyt.
 
Kuten jo todettu, Huutis on eri asia. Siellä hinnat nousee välillä ihan käsittämättömiksi. Ehkä ihmiset on kriittisempiä kun ostopäätös pitää tehdä heti ja rahat lyödä saman tien pöytään? En osaa sanoa. Huutiksessa tavarat tavoittavat myös paljon laajemman ostajakunnan kuin kirpparilla joten joukkoon mahtuu aina enemmän niitä jotka ovat valmiita maksamaan isomman hinnan.
 
"MaM"
Olen huomannut että täältä on turha kysyä hinta-arvioita yhtään mistään, koska aina sanotaan jyrkästi alakanttiin. Onneksi en ole itse myydessäni uskonut hinta-ehdotuksia joita olen täältä saanut.

Itse möin todella hyväkuntoisen, täysin kulumattoman Reimatecin talvihaalarin kokoa 86, huutiksessa hintaan 27 e. Täältä kun erehdyin kysymään, ehdotettiin 5-10 e.

Möin 10 kk vanhat , vähän käytetyt Teutonia Fun-vaunut jalkapeitteineen, lämpöpusseineen ja hoitolaukkuineen hintaan 380 e, ( kaikki yhteensä maksoivat 680 e) parissa päivässä meni, eikä ostaja edes tinkinyt. Täältä sain arvioksi 150-200 e.

Sen jälkeen en ole kysellyt täältä hinta-arvioita, vaan olen arvioinut itse, eikä ole vielä mitään myymättä jäänyt.
Juu, näin on. Joskus sain vinkiksi laittaa uudenveroiset goretexit, nätitkin vielä, hintaan 5-8e. Lopulta sain kyllä kengistä 25euroa. Ticketin uudenveroiset haalaritkin pitäisi myydä 10 eurolla :p Jepjep..
 

Yhteistyössä