mikä hyvä trikoinenliina?

Kuulisin mielelläni kehuja eri liinoista, mut nimenomaan trikoisista! Meillä esikoisella oli käytössä pikku ruun trikooliina ja myöhemmin hankin myös kudotun, no tokikin myin tuon trikoisen silloin alt apois ja nyt harmittaa :'(
Etsinnässä siis on tulevalle vauvalle hyvä trikooliina. Kokemuksia ja mieltymyksiä kaikista liinoista lukisin. Itse tykkäsin pikkuruusta, mut noita liinoja on niin monia.

Onko kenelläkään kokemuksia suomalaisista trikooliinoistamm. kimperi, kaislakehto? Noiss aolis ainkain ihania kuoseja.

Kiitti jo etukäteen!
 
Meillä on hug-a-bub. Olen ollu tosi tyytyväinen siihen. Hyvän mallinen, ei ole niin paljoo sitä turhaa kangasta kun ne päädyt on kapeet.Helppo kääriä omaan pussiinsa kun ei ole käytössä. Ei niin hiostavaa kangasta. Ja mun mielestä hyvän näköinenkin. On aika paljon eri värivaihtoehtoja. Suosittelen.
 
Peesaan BaBuni kanssa :) Mulla on se musta, joka on paksumpaa matskua, joten se on niin napakka, että 11kk poitsu kulkee siinä vielä hyvin (no ei kyllä pitkiä matkoja enää niin hyvin). Toisaalta sitten on hiukan hikisempi. Ja vaikka siinä ei ole kavennetut päät, niin ei ole merkistystä, kun on niin pitkä liina, ettei solmu kuitenkaan tule niin päähän saakka. Eikä solmu silti mielestäni ole häiritsevän iso.
 

Yhteistyössä