Mikä ihana kiireettömyys!

Loma on alkanut. Ei kiireettä ja hoppua päiväkotiin tai töihin. Reilu kaksi viikkoa ja sitten taas työ kutsuu.

Eilen saatiin siivottua, lähes kaikki jouluruuat valmiina, tänään ostetaan viimeiset lahjat ja koristellaan kuusi. Alkuillasta tulee ihana 1,5v kummipoika äitinsä ja veljensä kanssa käymään lahjanvaihtovierailulle.

Elämä siis aikalailla mallillaan:heart:


Jouluflunssa kyllä meinaa iskeä niin mulle kuin tytöllekin mutta jospa se vaan meinaamiseksi jäisikin....
 
Viimeksi muokattu:
Niinpä :heart:

Mää oon ollu jo koko tän viikon lomalla, mut lapset sai mennä vielä ma+ti tarhaan ja miehellä oli hommia. Nyt koko perhe kotosalla eikä siis tartte raahautua tuonne -25 asteen pakkaseen lapsia kuskaamaan =) Perunalaatikot kypsyvät uunissa ja kinkku on sulamassa. Tänään haetaan päivänvalolla kuusi metsästä. Toivottavasti tuo pakkanen hieman hellittää :xmas:
 
Mulla oli eilen viiminen työpäivä ja nyt työttömänä koululaisten loma-aika ja sit taas uusi sopimus.Tämä ja huominen päivä melko kiireisiä, mutta sitten rauhottuu.
Koittakaa tropata itsenne niin hyvin että flunssa ei pääse kuitenkaan iskemään.
P.s. Kiitos vielä kerran;):hug: ja Rauhallista joulunaikaa teidän perheelle
 
Viimeksi muokattu:
käyttää
Niinpä :heart:

Mää oon ollu jo koko tän viikon lomalla, mut lapset sai mennä vielä ma+ti tarhaan ja miehellä oli hommia. Nyt koko perhe kotosalla eikä siis tartte raahautua tuonne -25 asteen pakkaseen lapsia kuskaamaan =) Perunalaatikot kypsyvät uunissa ja kinkku on sulamassa. Tänään haetaan päivänvalolla kuusi metsästä. Toivottavasti tuo pakkanen hieman hellittää :xmas:
- 25 asteen pakkanen tarkoittaa 25 asteen positiivista lämpötilaa.

Pakkanen itsessään tarkoittaa, että ollaan nollan alapuolella. Negatiivinen merkki luvun edessä tarkoittaa, että ollaan nollan alapuolella. Meillä on siis kaksi negaatiota. Matematiikan sääntöihin kuuluu, että - - = +, eli tässä tapauksessa - (- 25) = 25, eli lämpöä! Plus-merkkiä ei käytetä etuliitteenä. Eli oikea tapa on joko

- 25 astetta
25 astetta pakkasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja käyttää;22725730:
- 25 asteen pakkanen tarkoittaa 25 asteen positiivista lämpötilaa.

Pakkanen itsessään tarkoittaa, että ollaan nollan alapuolella. Negatiivinen merkki luvun edessä tarkoittaa, että ollaan nollan alapuolella. Meillä on siis kaksi negaatiota. Matematiikan sääntöihin kuuluu, että - - = +, eli tässä tapauksessa - (- 25) = 25, eli lämpöä! Plus-merkkiä ei käytetä etuliitteenä. Eli oikea tapa on joko

- 25 astetta
25 astetta pakkasta.
Oho :cool: No toivottavasti muut ymmärsivät mitä tarkoitin :D :whistle: :wave:
 

Yhteistyössä