Mikä ihmeen värkkiviikko on oikein menossa?

  • Viestiketjun aloittaja värkkääjä
  • Ensimmäinen viesti
värkkääjä
Tuntuu, että joka päivä on joku värkki-aloitus tällä palstalla joko karvallisena tai karvattomana...
Jottei aihe kävisi tylsäksi, niin värkkäilläänkö valmiiksi värkki aiheita tuleville päiville?? :D :D

Tässä olisi pari:
Mikä on erikoisin paikka, jossa olet istunut paljaalla värkillä??
Kuinka paljon värkkisi on muuttunut vuosien varrella?
Miksi värkkisi on surullinen?
 
värkkääjä
Raskas vuodenaika vaatii rankat huvit.
Siitä puhe mistä puute? Mut eihän värkin kanssa värkkäily ole mitenkään erityisen raskasta huvia....??? Mut kyllähän värkki tietysti on tärkeä ja oleellinen asia näin mammapalstalaisille. Veikkaan aika monen palstalaisen päätyneen tänne sen jälkeen kun värkkiä on venytetty vauvan toimesta.

Minkä kokoinen vauvan pää on venyttänyt värkkiäsi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja värkkääjä;27452696:
Siitä puhe mistä puute? Mut eihän värkin kanssa värkkäily ole mitenkään erityisen raskasta huvia....??? Mut kyllähän värkki tietysti on tärkeä ja oleellinen asia näin mammapalstalaisille. Veikkaan aika monen palstalaisen päätyneen tänne sen jälkeen kun värkkiä on venytetty vauvan toimesta.

Minkä kokoinen vauvan pää on venyttänyt värkkiäsi?
Voi kun muistaisi. Varmaan aika isoja ovat olleet, kun ovat älykköjen sukua.
 
"Maiju"
Eli oon kokeilunhalunen ihminen ja äske masturboidessani keksin jumpata lantiopohja lihaksia, ja siinä sit työnsin 4 viinirypälettä mun emättimeen, ja sit olin jalat koukussa selällään niiku maate lattialla ja ku tein ns vatsalihasliikkeen eli nostin selän ylös niiku vatsalihasliikeen omasesti, ja sitte yritin pidätellä niit viinirypäleitä mun sisällä, ja ne ain tursus pois. Ja sit ku nousin ja vähä aikaa katoin ympärilleni ja mul oli vaa kolme viinirypälettä etin mun ympäristön ja ei löytyny enempää, no sit koitin sisältäni et onks sitä siellä. Eikä ollu. Mut nytku oon vähä aikaa ronkkinu itteäni nii tunnen epätavallisen kuhmun mun emättimen seinämässä, ja sen päällä on nahka. Nii mua pelottaa et jotenki se viinrypäle on joutunu mun sisään, en tiiä miten ja oon iha ihmeissäni mut vittu oon iha paniikissa ja itken tääl melkee ja oon iha järkyttyny ja peloissani ja vannon etten iole trolli koska tällasta voi oikeesti sattua. Pliis auttakaa mua.
 
[QUOTE="Maiju";27452782]Eli oon kokeilunhalunen ihminen ja äske masturboidessani keksin jumpata lantiopohja lihaksia, ja siinä sit työnsin 4 viinirypälettä mun emättimeen, ja sit olin jalat koukussa selällään niiku maate lattialla ja ku tein ns vatsalihasliikkeen eli nostin selän ylös niiku vatsalihasliikeen omasesti, ja sitte yritin pidätellä niit viinirypäleitä mun sisällä, ja ne ain tursus pois. Ja sit ku nousin ja vähä aikaa katoin ympärilleni ja mul oli vaa kolme viinirypälettä etin mun ympäristön ja ei löytyny enempää, no sit koitin sisältäni et onks sitä siellä. Eikä ollu. Mut nytku oon vähä aikaa ronkkinu itteäni nii tunnen epätavallisen kuhmun mun emättimen seinämässä, ja sen päällä on nahka. Nii mua pelottaa et jotenki se viinrypäle on joutunu mun sisään, en tiiä miten ja oon iha ihmeissäni mut vittu oon iha paniikissa ja itken tääl melkee ja oon iha järkyttyny ja peloissani ja vannon etten iole trolli koska tällasta voi oikeesti sattua. Pliis auttakaa mua.[/QUOTE]

Se meni sun kohtuun, ja sen siemenet hedelmöittää sut. Jee, kohta syntyy pieniä viinirypälevauvoja :D
 
  • Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
[QUOTE="Maiju";27452782]Eli oon kokeilunhalunen ihminen ja äske masturboidessani keksin jumpata lantiopohja lihaksia, ja siinä sit työnsin 4 viinirypälettä mun emättimeen, ja sit olin jalat koukussa selällään niiku maate lattialla ja ku tein ns vatsalihasliikkeen eli nostin selän ylös niiku vatsalihasliikeen omasesti, ja sitte yritin pidätellä niit viinirypäleitä mun sisällä, ja ne ain tursus pois. Ja sit ku nousin ja vähä aikaa katoin ympärilleni ja mul oli vaa kolme viinirypälettä etin mun ympäristön ja ei löytyny enempää, no sit koitin sisältäni et onks sitä siellä. Eikä ollu. Mut nytku oon vähä aikaa ronkkinu itteäni nii tunnen epätavallisen kuhmun mun emättimen seinämässä, ja sen päällä on nahka. Nii mua pelottaa et jotenki se viinrypäle on joutunu mun sisään, en tiiä miten ja oon iha ihmeissäni mut vittu oon iha paniikissa ja itken tääl melkee ja oon iha järkyttyny ja peloissani ja vannon etten iole trolli koska tällasta voi oikeesti sattua. Pliis auttakaa mua.[/QUOTE]

Tee ens kerralla niistä rypäleistä helminauha niin saat vedettyä ne ulos sieltä helposti:D
 

Yhteistyössä