Mikä järki on pitää tota H&M nettikauppaa edes auki kun ei siellä mitään ole???

joo en tiiä.
mä olen tilannut huhtikuussa sieltä kesävaatetta ja kokoajan tulee lappua, että "tilauksesi viivästyy entisestään".tällä hetkellä ne on tulossa elokuun alkupuolella!!!
johan ne on varmaan pois muodista kun saan ne :eek: :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mulle tuli jo suosiolla lappu ettei niitä olekaan.
Yksi paketti tuli ja siinäkin oli osa väärin.

Voi kuule Endie olla että kesä on ohi ennekun edes saat vaatteesi :xmas:
no kyllä.
ja mä olen kyllä osan jo hakenut ihan liikkestäkin mitä tilasin.
mut jotenkin naurettavaa. ihan oikeesti tuli viikon sisäänkin kaks lappua, et juu,myöhästyy.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
joo en tiiä.
mä olen tilannut huhtikuussa sieltä kesävaatetta ja kokoajan tulee lappua, että "tilauksesi viivästyy entisestään".tällä hetkellä ne on tulossa elokuun alkupuolella!!!
johan ne on varmaan pois muodista kun saan ne :eek: :eek:
Mä olen tälläsessä tapauksessa suosiolla perunut tilauksen ja ostanut jotain vaatetta sit sieltä mistä löytyy.
 
no myynti on ollut viime vuoteen verrattuna tähän aikaan aika paljon kovempi ( myymälöissä ainakin ) meillä on myyty tuotteita siihe tahtiin et ei ne edes kerkee varastolta takas. paljon kans myydään ei oota ja kokoja uupuu. lämpimät ilmat ja ns. kesä tuli tänä vuonna aikasemmin kuin viime vuonna.

 
kinuski
Mä olisin tilannu lapsille kesävaatteita sieltä jo huhtikuun alussa, mutta ei ollu enää niitä kokoja mitä hain. Ja mihin vuoden aikaan vaan kun yrittää tilata, niin aina on loppu. Ihmettelen myös, että mikä hyöty tossa enää on kun siellä ei ole tilattavaa tavaraa ikinä tarpeeksi.
 
vieras
Mä tilasin lasten osastolta niitä perinteisiä puuvillatoppeja, mutta kangas on vaihdettu lycraan ja jestas mitä läpinäkyviä makkarankuoria ne oli päällä! LASTENVAATTEET! Lähti palautukseen samointein. :(
 

Yhteistyössä