Mikä käsityö juuri nyt kesken?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
hgh
Useampi pusero
useammat housut
villasukat
villahousut
3 tilkkupeittoa
Valmistunevat tammikuun aikana kaikki, osa lähipäivinä, osa loppukuusta. Kaikki jäävät omaan käyttöön.
 
Samainen
[QUOTE="Vieras";27792834]Täällä huivi, valmis ehkä reilun tunnin kulutttua.

Lahjaksi ystävälle.[/QUOTE]

Tämä valmistui jo aikaa sitten.
Nyt teen seuraavaa huivia.

Huivi vinkkejä otetaan vastaan.;)
 
"hmmm"
joo, kyl mun pitää alkaa nyt hommiin. Tekemään valmiiksi noita lukuisia keskeneräisiä ja sitten aloittelemaan noita, joihin mulla on varattu matskua ja suunnitellu kauan! Inspis on vaan hukassa ja ryhtyminen vaikeeta...
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27794545:
Kesken olisi ryppyvarsivillasukat ja ristipistotaulu nimeltään Leopard hunts alone. Sukat valmiina ehkä viikon päästä. Ristipisto kevään aikana, toivottavasti.
Itselläni kesken ryppyvarsisukat.
Löysin jostain ohjeen. Ihanat sukat tulee
 
Minni-hiiri harmaana
Minulla on 7 vuotta sitten ostetut ihanat, raidalliset ja polveen saakka ulottuvat villasukat. Saksin ne nilkan kohdalta poikki, koska ovat pohjasta kuluneet reikäisiksi. Yritän ottaa silmukoita kiinni ja muistella, miten kantapää sukkaan tehdään :(
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Likalle teen liiviä linkin ohjeella, mutta lanka on eri.
Novita Oy - Neulemalli: Neulottu tyt

Omat pitkävartiset sekoraitaaset sukat pitääs päätellä loppuun. On vain "muutama" lanka pääteltävänä ku on siis joka raidan kohdalta pääteltävä. Sitte olis likan kaulahuivi lankojen päättelyä vaille valmis. Isoveli-langasta oon tekemäs palmikkotyynyjä. Likan peittoon pitääs viä tehdä vaikka kuinka monta isoäidinneliötä.

Olikohan viä jotaki muuta...
 
"vieras"
Mulla on useakin työ kesken; neulemekko, tytön villapaita sekä nyt teen ristipistokortttia/valokuvakehystä kiitoskortiksi eräälle sukulaiselle joulullahjasta. Kortti valmistuu tän viikon aikana, muut työt varmaankin seuraavan kuukauden kuluessa.

Ja siinä välissä kerkee muutaman ristipistokortin tekemään odottelemaan sopivaa tarvetta
 
"vieras"
Neuleliivi Purosta. En tiedä valmistuukokaan, kun kyllästyin jo niin tuohon lankaan kun olen siitä koko syksyn neulonut.

Virkatut lapaset. Peukalot vain tekemättä.

Sitten pitäisi aloittaa pitkävartisia sukkia, mutta inhoan sukkapuikkoja (varsinkin aloitusvaiheessa vaikea saada pysymään käsissä). Virkkuukoukku on paljon mieluisampi.
 
"poks"
[QUOTE="poks";27792843]Mulla on vasta suunnitteluasteella haalari baby bornille, tein sille toissapäivänä housut omatekoisella kaavalla ja nyt aion jatkaa kaavaa tehdäkseni haalarin.[/QUOTE]

Päivitän: ei ole taaskaan mitään kesken, haalari on valmis.
 

Yhteistyössä