mikä kommentti mieheltä

  • Viestiketjun aloittaja voi v*ttu
  • Ensimmäinen viesti
"huoh"
Mies on täysidiootti jos suostuu sterilisaatioon KENENKÄÄN naisen kanssa, saati sitten ap:n kaltaisen seksinpihtaajan joka itkee ja valittaa ja puukottaa miestä selkään jossain saatanan internetpalstalla. Jos olisi fiksu niin nostaisi kytkintä ja näyttäisi perävaloja.
 
Vastaaja
mikä vika kommentissa? Vähäseksinen liitto päättyy hyvin mahdollisesti eroon jossain vaiheessa. Miehen lisääntymiskyky säilyy ja uusi kumppani saattaa toivoa yhteistä lasta, ei kovinkaan mitätön asia.

Eikä synnytyksen jälkeen välttämättä mitään pitkää taukoa seksiin tule kuten joku kommentoi. Meillä pelas käsipelit 4 pv synnytyksen jälkeen ja yhdynnät 2 vk synnytyksestä. Ja siitä eteenpäin vähintään joka toinen päivä :)
 
"vvieras"
Myönnän, että olen vähän itekin miettinyt, että pitäisi olla seksiä useammin kuin nyt, kun maksan e-pillereistä. Menee rahat vähän niinku hukkaan tällä tahdilla :D mutta kun ei saada aikaiseksi, hyvä jos edes sen kerran viikossa. Yleensä ei edes sitä.
 
"lilliputti"
Meillä monta lasta, ja mulle ei noi hormonaaliset ehkäisyt sovi. Juteltiin illalla sterilisaatiosta, ja kun se on miehelle paljon helpompi tehdä. Sanoi että hän ei siihen sit turhan takia mene, että seksiä pitää olla sit useammin ku kerta viikkoon.. Taustaa, meillä on 5 lasta, joista nuorin on alle 1 ja vanhin 9-vuotias, seksiä on se kerta viikkoon, joskus 2. En mä jaksa tän arjen pyörityksen jälkeen enempää. Suutuinko turhasta, kun noin kiristi?
no kuule,mä heitin joskus pilelrit roskiin kun seksiä oli miehen takia maks 1krt/vko... eli maks 4krt/kk ... yleensä 2-3kertaa...

eli siis yhteensä n.15min seksiä kuussa... miks hitossa mä niin onnettoman määrän takia olisin syönyt pillereitä? kärsinyt kaikki haitat.. käytännössä turhan takia.

ymmärrän siis miestäs...kerran viikossaki on vähä sellanen turha määrä...vihaseksi siitä vaan tulee.

et jaksa enempää? eikös seksi anna virtaa lisää,kun se on nautintoa..

kyllä suutut turhasta! sanovat palstan pihtarit mitä tahansa
 
"vvieras"
Minä en ole tätä "seksi antaa virtaa" -lausetta kyllä ikinä tajunnut. Ei minua kyllä seksi piristä. On se ihan ok ja kivaa, mutta en nyt sanoisi, että saisin siitä sen suuremmin energiaa tai että seuraavana päivänä töissä jaksaisi paremmin.
 
"huh"
[QUOTE="huoh";28589173]Mies on täysidiootti jos suostuu sterilisaatioon KENENKÄÄN naisen kanssa, saati sitten ap:n kaltaisen seksinpihtaajan joka itkee ja valittaa ja puukottaa miestä selkään jossain saatanan internetpalstalla. Jos olisi fiksu niin nostaisi kytkintä ja näyttäisi perävaloja.[/QUOTE]

Mikäs sua vaivaa?
 
ap..
[QUOTE="huh";28589481]Mikäs sua vaivaa?[/QUOTE] samaa mietin.. Mä en suostu olemaan mikään kassien tyhjennys paikka, jos ei herralle kelpaa 1 - 2 krt viikossa, tällä on ihan terveet kädet. Mä herän edelleen yöllä, on lasten kanssa päivät, niin illalla on aika takki tyhjä, enkä jaksa enää palvella ketään. Kun imetyslouu ja lapset kasvaa ja saan Ton kapselin pois, asiat muuttuu...
 
woot
Mä en suostu olemaan mikään kassien tyhjennys paikka, jos ei herralle kelpaa 1 - 2 krt viikossa, tällä on ihan terveet kädet. Mä herän edelleen yöllä, on lasten kanssa päivät, niin illalla on aika takki tyhjä, enkä jaksa enää palvella ketään.
Kassientyhjennyspaikka? Palvella? Sinulla on todella hämmentävä käsitys seksistä. Jos suhtautumisesi koko touhuun on näin vastentahtoinen, ei ihme, että mieheltä tulee tuollaisia kommentteja. Nyt olet kyllä saanut ihan, mitä olet itse tilannutkin.
 
ap..
Mua ärsyttää niin paljon vaan toi aikaisempi kommentti vaan. Nautin itekin seksistä, mutta mä en yksinkertaisesti jaksa tällä hetkellä enempää, kuten en mieheltäkåän esim vaadi yksin lasten hoitoa 12 tunnin työpäivän jälkeen. Mä haluan olla mieheni kanssa, mutta tosta kommentista jäi vaan huono maku suuhun.
 

Yhteistyössä