MIKÄ KUMMA MEIDÄN POJALLA OIKEIN ON?

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
mie
Kolmena yönä herännyt ja huutanut että silmiin ärsyttää, ei osaa kuvailla miltä tuntuu,yritin kysellä että kutittaako, kirveleekö,sattuuko........
Huutaa vaan että ärsyttää ja ei saa nukutuksi. Eilen oli sitten kova päänsärky ja nousi kuume yli 39 astetta.
Ja taas aamuyöllä huusi että silmiä ärsyttää, mikä kumma pöpö toi voi olla, osaisko joku sanoa on lapsellanne ollut vastaavaa ja mistä oli kyse?
 
Voi olla arat silmät meillä on nuoremalla aamuisin itkee että valo sattuu silmiin samoin kirkaalla auringon paisteeella itkee että sattuu keväthanget pahimmat, mutta ollut aina samanlainen ja saa myös tosi herkästi silmätulehdukset ja ovat tosi sitkeät. Tosin yöllä ei ole sitä herännyt valittamaan.
Kannattaa käyttää lääkärissä jos silmien ärsytyksellä ja kuumeella on jotain yhteyttä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Minä käyttäisin herkkään kuumeisia kivuliaita lapsia lääkärissä, koska nyt on aivokalvontulehdusta liikkeellä. Toiset tekee toisin, minä olen herkkä -ei tarvitse ivata.
Niin minäkin. Kyllä veisin lapsen lääkäriin vaikka nuo silmäoireet ei välttämättä liity kuumeiluun mitenkään kun sitä ei oikein voi tietää ennen kun on tutkittu.
Silmäoireita voi tulla ihan pelkästä lämmityksen aloittamisesta/lisäämisestä asuintiloissa
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kävisin varmaan varmuudeksi näyttämässä arvauskeskuksessa.

Kun minulla huononi näkö, aina kun aamuisin heräsin oli pää/silmät kipeät.
Tätä mie vähän mietin että voisko noi silmäoireet johtua näön huonontumisesta kun tytölläkin on huononäkö ja on käytössä aika vahvat silmälasit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kävisin varmaan varmuudeksi näyttämässä arvauskeskuksessa.

Kun minulla huononi näkö, aina kun aamuisin heräsin oli pää/silmät kipeät.
Tätä mie vähän mietin että voisko noi silmäoireet johtua näön huonontumisesta kun tytölläkin on huononäkö ja on käytössä aika vahvat silmälasit.
Voi se olla näkökin, ja mulla yöllinen hampaiden yhteenpureminen tekee silmät kipeäksi.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä veisin kyl sairaalaan, saattaa olla merkki aivokalvontulehduksesta, vaikkei oliskaan, niin mielummin kävisin tarkistuttamas asian...
Eiköstähän aivokalvontulehdukseen kuulu kuitenkin se niskajäykkyys, sitä pojalla ei ole,ja nyt leikkii ihan hyväntuulisena......samoin eilen päivällä. Jos jollakin on aivokalvontulehdus niin kyllähän se lapsi on silminnähden niin kipeä että ei sitä täällä kyselis mistä mahtaa ollakyse.

 

Yhteistyössä