Mikä lapsestasi "tulee"isona?

Meidän keskimmäinen 5v. sanoo aina, että hänestä tulee hullu tiedemies! :D Hän kyllä on tosi hyvä matematiikassa, laskee jo kertolaskuja ja lukemaan oppi 4-vuotiaana. Että varmaan sit tuleekin jotain sen suuntaista, mutta toivotaan nyt ettei "hullu"tiedemies... :D
 
Esikoisesta 12v tulee nhl-kiekkoilija
Kakkosesta 9v tulee opettaja tai lääkäri tai äiti :D
Kolmosesta 8v taitaa tulla kokki, poika kun viihtyy keittiössä
Nelosesta 1v9kk näillä näymin uimari, maalari, autokuski tai äiti ;)
Vitosesta 6kk ei osaa vielä sanoa
 
Meillä eivät ole koskaan oikein sanoneet juuta tai jaata mihinkään ammattiin, esikoinen sanoi pari vuotta sitten, kun tätä kysyttiin, että en kai minä voi vielä tietää, kun olen vielä lapsi =)
 
vieras
6v: poliisi, moottoripyöräilijä tai lääkäri (poika siis)
5v: Tuhkimo, tanssija tai Prinsessa Ruusunen (tyttö arvatenkin ;) )
2v: ei vielä ole osannut kertoa miksi haluaisi (tyttö)
:):):)
 
että näin
Jos lapselta kysytään, niin sanoo "en tiiä".

Mut jos äiteeltä (siis multa) kysytään, niin kyllä mun pojasta tulee isona juristi ja KTM (kauppatieteiden maisteri)...

Vaihtoehtoisesti SAA opiskella lääkäriksi, mutta kylä juristi-KTM tekee siistimpää sisätyötä.

Ookkei, en oo ihan kauhee, kyllä mä dippainssiksikin voisin sen antaa opiskella tai riippuu vähän linjasta.

:LOL:
 
Mä vaan
Esikoisesta (2v7kk) tulee iso prinsessa (nyt on vasta pieni prinsessa) ja kuopus ei vielä puhu, mutta niin on jämpti ja kovaluontoinen, että tulipa mikä hyvänsä, pärjäämään tulee varmasti eikä jää toisten jalkoihin :)
 
Meilla vanhin on jo 16 v ja viime viikolla teki valintansa jo IB tutkintoa varten. Likkaa kiinnostaa laaketiede, lahinna elainlaaketiede, tai arkkitehtuuri.

Vanhin poika on 14 ja on matemaattisesti hyvin lahjakas, kieletkin sujuvat. Luulen, etta seuraa isansa jalanjalkia.

Tuplilla haaveet vaihtelevat paivasta toiseen.
 
Meidän 5 vee on ilmoittanut jo kauan aikaa sitten että hänestä tulee änhööäl-kiekkoilija, ja sitten ostaa meille talon jossa on iso piha. :)

Nuorempi 4vee aikoo velisotilaaksi (älkää kysykö, en tiedä mikä se on...)
 

Yhteistyössä