Mikä mahtaa auttaa ankarista ankarimpaan vithutukseen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Samaa mieltä edellisten kanssa:
Metsä/luonto tai avautuminen.

Jos mulla keittää yli niin voin kävellä pitkiäkin matkoja. Joskus huuto itkin kymmenen kilsaa ja loput 10 km ihastelin maisemia. Kun pääsin kotiin niin olo oli helpottunut. Mulla vei vuosia, ei pelkästään ymmärtää vaan ihan sisäistää ja toimia siten, että asiat joihin et voi vaikuttaa niitä on ihan turha murehtia tai käyttää siihen energiaa. Ihan sama on olla onnellinen ja iloita siitä mitä sinulla on/on hyvin.

Heti kun oot valmis niin anna tulla vaan, avaudu sydämesi kyllyydestä, me yritetään jeesata sua!👍
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Samaa mieltä edellisten kanssa:
Metsä/luonto tai avautuminen.

Jos mulla keittää yli niin voin kävellä pitkiäkin matkoja. Joskus huuto itkin kymmenen kilsaa ja loput 10 km ihastelin maisemia. Kun pääsin kotiin niin olo oli helpottunut. Mulla vei vuosia, ei pelkästään ymmärtää vaan ihan sisäistää ja toimia siten, että asiat joihin et voi vaikuttaa niitä on ihan turha murehtia tai käyttää siihen energiaa. Ihan sama on olla onnellinen ja iloita siitä mitä sinulla on/on hyvin.

Heti kun oot valmis niin anna tulla vaan, avaudu sydämesi kyllyydestä, me yritetään jeesata sua!
👍
 
vierailija
Samaa mieltä edellisten kanssa:
Metsä/luonto tai avautuminen.

Jos mulla keittää yli niin voin kävellä pitkiäkin matkoja. Joskus huuto itkin kymmenen kilsaa ja loput 10 km ihastelin maisemia. Kun pääsin kotiin niin olo oli helpottunut. Mulla vei vuosia, ei pelkästään ymmärtää vaan ihan sisäistää ja toimia siten, että asiat joihin et voi vaikuttaa niitä on ihan turha murehtia tai käyttää siihen energiaa. Ihan sama on olla onnellinen ja iloita siitä mitä sinulla on/on hyvin.

Heti kun oot valmis niin anna tulla vaan, avaudu sydämesi kyllyydestä, me yritetään jeesata sua!
Haista pee, teeskentelevä myrkkyolio. Kansanmurhaajien kannattaja, valeisänmaallinen hyväuskoisten huijaaja. Pthyi että kuvottaa sun jutut.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä