Mikä meininki?

hellu
eihän täs hittojakaan. yöpalaa vetelen nassuun (tortillaa) ja odottelen tuo tenava nukahtais ja pauke laantuis et pääsee koiraa viemään pissalle.
Hyvää uutta vuotta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
mäkin käyn usein täällä B)
Sut mä joten kuten muistan,mutta kauheasti täällä on sellaisia,mitkä ei sano mulle yhtään mitään..
No kiva, että joku muistaa.

:saint: Mutta totta, paljon on ihan outoja nikkejä. ja hyvä meininki on, vähän kun tulis vielä vipinää palstalle. Mahtaskohan se Reiska olla täällä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
mäkin käyn usein täällä B)
Sut mä joten kuten muistan,mutta kauheasti täällä on sellaisia,mitkä ei sano mulle yhtään mitään..
No kiva, että joku muistaa.

:saint: Mutta totta, paljon on ihan outoja nikkejä. ja hyvä meininki on, vähän kun tulis vielä vipinää palstalle. Mahtaskohan se Reiska olla täällä :whistle:
WTF,who is reiska :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
mäkin käyn usein täällä B)
Sut mä joten kuten muistan,mutta kauheasti täällä on sellaisia,mitkä ei sano mulle yhtään mitään..
No kiva, että joku muistaa.

:saint: Mutta totta, paljon on ihan outoja nikkejä. ja hyvä meininki on, vähän kun tulis vielä vipinää palstalle. Mahtaskohan se Reiska olla täällä :whistle:
WTF,who is reiska :eek:
Et sä eilen reiskaan törmännyt, se etsi sijaiskohtua, ja nikki oli Reiska69, sopivasti jonkun mies keskustelun päätteeksi. Ihan uus :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
eihän täs hittojakaan. yöpalaa vetelen nassuun (tortillaa) ja odottelen tuo tenava nukahtais ja pauke laantuis et pääsee koiraa viemään pissalle.
Hyvää uutta vuotta =)
Meil nappula nukahti heti kun sänkyyn pääsi. Kotiuduttiin vajaa tunti sitten Kouvolasta missä käytiin raketteja kattomassa...siihen saakka kun alko ne maata järisyttävä ja korvat lukitsevat pamaukset ja poika halus auton suojiin.

Hyvää Uutta vuotta!
 

Yhteistyössä