mikä minussa on vikana

Koko aika menee vaan kroppa omituisemmaksi... 2vuotta toivottu kolmatta lasta, tuloksena yks km ja KU. Tuosta kohdun ulkosesta jo vuosi ja nyt enää toinen munasarja joka on hyödyllinen.
Kevään aikana paino alkoi nousta ja tuntuu ettei saa aineenvaihduntaa hyvin käyntiin enää. Otsaan ilmaantui hormooninäppyjä, nyt huomasin että niitä on jo yläselässäkin. Tuntuu sellasta ryhelmää yläselässä, vähän kuin hikinäppyä... olotilat ennen kuukautisia aivan jotain kamalaa, oon niin masentunut ja ahdistunut kuin olla ja voi. Siis oon henkisesti tosi rikki ennen menkkoja. Vuotokin on jotenkin muuttunut... papassa ei mitään vikaa. Oon yrittänyt laihduttaakin, mut tuntuu ettei se paino vaan lähde niin kuin pitäs. Ylipainoa ei ole hirveästi, semmonen 5-6kg, mut itteä se ahdistaa kun kaikki kertyy mahaan... kilpirauhaskokeet oli kuulemma ok, kun ne testattiin syksyllä muusta syystä... mut ilmeneekö kaikki kilppari häikät noissa perus verikokeissa? Tympäsee kun ei tiedä missä vika...
 
Mitä verikokeita kilpirauhaseen liittyen sinulta otettiin ja mitkä oli arvot? Vajaatoiminta ei välttämättä näy arvoissa. Itselläni todettiin, vaikka arvot vielä viiterajoissa. Lääkitys on ollut nyt n. 1½ vuotta. Googlaa myös pcos. Ohjeet kilpirauhaskokeisiin kannattaa lukea täältä: Ohjeet laboratoriokokeisiin |
Voit myös testata onko aihetta tavata lääkäri kilpirauhasasioita koskien: Testaa itsesi! |

Juothan riittävästi vettä?
 

Yhteistyössä