Mikä mulla voisi olla? (intiimiasia)

  • Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti
zxc
Nyt vessakäymisen yhteydessä huomasin etä peppureijän vieressä on joku kasvain/rakkula. ei oo kovin kipeä, mutta ei mitään kivaakaaan ole..Mikä se voisi olla, yritin katsoa peilistä ja valokuvata, mutta eipä onnistu ku toi raskausmaha on niin iso, ettei saa katottua sinne...
Onko kokemuksia? mistä tommonen olis voinut tulla? päivällä ei mielestäni vielä ollut mitään..
 
"vieras"
Juu ei sioihen tarvita ku hetki et se plumpsahtaa ulos.
Apteeksitahan siihen kandee jotain hoitoa hakea.Syödä oikein ja juoda tarpeeksi vettä.Välttää hinkaavia vaatteita.
Surkastuvat yleensä synnytyksen jälkeen kun paino ja peräaukkoon kohdistuva paine lähtee.Jos jotain jää ja se haittaapi elämää,niin pukaman voi poistattaa.
 
No mikä ihopoimu mulla sit on reiässä kiinni, että törröttää ulos päin siitä, ollut siellä lapsesta asti. Olen puristellu sitä, ihan kun vaan tyhjä vähän hernettä isompi ihonroikale siinä vaan. Ei ole ikinä kipeä ollut, haittaa mua vaan kosmeettisesti.. silti olen miettinyt onks se joku peräpukama kuitenkin.
Ja häpeillyt sitä seksiä harrastaessa.
 
"sama"
No mikä ihopoimu mulla sit on reiässä kiinni, että törröttää ulos päin siitä, ollut siellä lapsesta asti. Olen puristellu sitä, ihan kun vaan tyhjä vähän hernettä isompi ihonroikale siinä vaan. Ei ole ikinä kipeä ollut, haittaa mua vaan kosmeettisesti.. silti olen miettinyt onks se joku peräpukama kuitenkin.
Ja häpeillyt sitä seksiä harrastaessa.
Mulla on samanlainen. Se on vähän sellanen samankokoinen ehkä kuin klitoris, mutta sellanen pehmeä eikä siinä ole tuntoa oikeastaan. Koskaan siitä ei ole kyllä kukaan lääkäri tai gyne mitään sanonut, joten kai se on ihan vaaraton..
 
Kiitos yhteydenotostasi!
Hei! Olen ylilääkäri Kaj Ojala Päijät-Hämeen keskusairaalasta, vaivanasi on antamasi presentaation perusteella peräpukama (hemorroidi). Konsultoin asiasta heti sitten päivystävää hormatologiamme ja hän suositteli ehdottomasti hoitavaa aloevera 25mg Geliä. Jos sinulle tulee ko. asiata tai muusta asiasta kysyttävää voit ottaa yhteyttä terveyskeskus päivystykseen tai omaan numerooni puhelin aikana. PS. Toivottavasti pyllysi paranee.
 

Yhteistyössä