mikä musa uppoaa teille?

Kotimaista laidasta laitaan.

Suosikkeja on tällä hetkellä Kaija Koo, Erin , Chisu , Pmmp sit yht-äkkii jos sille päälle tulee niin Cheek, Aste, Petri Nygård.

mitää raskasta rokkia, tai kunnon bilebiledisco jyskytystä en kauaa jaksa kuunnella.
 
Joka genresta taitaa loytya jotain... musiikkimakuni on aika eklektinen. Bluesia, jazzia, rokkia, poppia, klassista, hevia, etnista. Jep, melkein mita tahansa jossain maarin. Blues tuntuu nyt iskevan erityisen hyvin. Muddy Watersin ja Rolling Stonesien yhteiskeikkaa on tullut kuunneltua nyt joitain kertoja ja katseltua DVD:lta. Lefty Dizz ja uskomattoman ruma kitara, mutta wau, mika saundi!
 
minä nainen 39v
Mulla on aika laaja musamaku. Ja se vaihtelee. Tällä hetkellä uppoaa Cheek, blues, jotkut iskelmät kuten Minä ja hän, Jos menet pois.... Voi voi, niitä on niin paljon.
 
Tällähetkellä uppoaa parhaiten Turmion kätilöt ja Rammstein

[video=youtube;jhucP1DNfaI]http://www.youtube.com/watch?v=jhucP1DNfaI[/video]

Rockia, jazzia, bluesia yms. ja varsinkin klassista en vapaaehtoisesti kuuntele..
 
[QUOTE="vieras";27624103]Joo en kuuntele tollasta musiikkia joten en todellakaan sun lemppareitas ala linkittelee...[/QUOTE]

ok,no suksi sitte vittuu,vaikka en mä mun lemppareita oo pyytäny linkittäänkaan vaan teidän lemppareita vitun lukihäiriöinen!
 
kaunista
Kotimaisista aika laidasta laitaan. Ulkomaisista paljon, mutta ehkä enemmän melodista, ihan pelkästä pianomusiikista lähtien. Kuuntelen muutenkin enemmän kappaleen melodiaa kuin sanoja :)
 

Yhteistyössä