Mikä näistä olisi paras vauvakuva kastekutsukorttiin? :)

eiiiiih
Miten ihmiset ottaa kuvia tollasilla taustoilla,siis toki arkikuvat, mutta jos lapsesta halutaan jotain korttikuvaa niin miten ois vaikka ihan vaan tietyn värinen tausta tai vaikka ulkona otetut kuvat. Ja kunnon kamera ois kaiken a ja o. Mutta noista eka jos ois valittava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eiiiiih:
Miten ihmiset ottaa kuvia tollasilla taustoilla,siis toki arkikuvat, mutta jos lapsesta halutaan jotain korttikuvaa niin miten ois vaikka ihan vaan tietyn värinen tausta tai vaikka ulkona otetut kuvat. Ja kunnon kamera ois kaiken a ja o. Mutta noista eka jos ois valittava.
No siis kysyn lähinnä ideana sitä. Otetaan sitten vastaava hyvä kuva järjestelmäkameralla kun tietäs minkä tyylinen olis hyvä... Olisit kysyny tätä niin olisin vastannu, tarvi heti mennä tuohon sävyyn...
 
Vieras
Mun mielestä kuva, jossa ei ole tuttia ois paras. Mut kukin tykkää mistä tykkää.
Eka ois hyvä (ilman tuttia tosin), kakkonen saa ääneni mutta mustavalkoisena olisi loistava :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Eli ilmeisesti eniten ääniä annetaan tuolle ekalle vaakatasossa ja mustavalkoisena. :)
Näytä vielä miltä näyttäis mustavalkoisena? Mun mielestä värillisenäkin ihana.. Kaikki niin sävysävyyn..
Voi hitsi mulla ei ole yhtään kuvankäsittelyohjelmaa, pitäs siirtää tohon miehen koneelle...
 
eiiihh
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja eiiiiih:
Miten ihmiset ottaa kuvia tollasilla taustoilla,siis toki arkikuvat, mutta jos lapsesta halutaan jotain korttikuvaa niin miten ois vaikka ihan vaan tietyn värinen tausta tai vaikka ulkona otetut kuvat. Ja kunnon kamera ois kaiken a ja o. Mutta noista eka jos ois valittava.
No siis kysyn lähinnä ideana sitä. Otetaan sitten vastaava hyvä kuva järjestelmäkameralla kun tietäs minkä tyylinen olis hyvä... Olisit kysyny tätä niin olisin vastannu, tarvi heti mennä tuohon sävyyn...
Ööh, ethän seli seli. Sinähän juuri tuolla sanoi kuva kolmosestakin että jos se valitaan niin sitten rajaan eli älä selitä. Ja puhuin yleisesti näistä otoksista. En kyllä veis itse kaikenmaailman kuvauksiinkaan lapsia. Siis niin tylsiä kuvia ku siellä sitten istutaan ja ne on taas liiian otettuja kuvia enkä näe niissä mitään sydäntä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eiiihh:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja eiiiiih:
Miten ihmiset ottaa kuvia tollasilla taustoilla,siis toki arkikuvat, mutta jos lapsesta halutaan jotain korttikuvaa niin miten ois vaikka ihan vaan tietyn värinen tausta tai vaikka ulkona otetut kuvat. Ja kunnon kamera ois kaiken a ja o. Mutta noista eka jos ois valittava.
No siis kysyn lähinnä ideana sitä. Otetaan sitten vastaava hyvä kuva järjestelmäkameralla kun tietäs minkä tyylinen olis hyvä... Olisit kysyny tätä niin olisin vastannu, tarvi heti mennä tuohon sävyyn...
Ööh, ethän seli seli. Sinähän juuri tuolla sanoi kuva kolmosestakin että jos se valitaan niin sitten rajaan eli älä selitä. Ja puhuin yleisesti näistä otoksista. En kyllä veis itse kaikenmaailman kuvauksiinkaan lapsia. Siis niin tylsiä kuvia ku siellä sitten istutaan ja ne on taas liiian otettuja kuvia enkä näe niissä mitään sydäntä.
Meillä siis on järjestelmäkamera, joten sillä otetaan lopullinen kuva, en vaan jaksa sillä räpsiä montaa, kun ei mikään maailman nopein ja kevyin ole...
 

Yhteistyössä