Mikä neuvoksi kun miehellä on liian iso, seksi sattuu! :-(

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Pituus vielä jotenkuten menettelee, kunhan ei käytä asentoja joissa menee liian syvälle. Mutta kun paksuutta on liikaa, niin paljon että repeän haavoille joka kerta sisäänmenovaiheessa. Haavat ovat viikon verran kipeitä. En ole liian kuiva enkä liian tiukka. Samaa ongelmaa miehellä on ollut aiemmissakin parisuhteissa, monesti nainen on pistänyt kokonaan jalat ristiin asian takia, eikä minuakaan kauheasti enää huvita, kun en halua niitä haavoja.

Ei auta vaikka olisi liukkaria tai vaikka kuinka varovaisesti yrittäisi mennä sisään, haavoja tulee siitä huolimatta.

Niin ja miehellä on 20 cm, pituus tosiaan vielä Ok, mutta paksuutta IHAN liikaa.

Muilla samoja ongelmia?
 
"aapee"
[QUOTE="Mie";23640767]Öö. Liukuvoide olisi mun neuvo... Niitähän on vesiliukoisia ja jotain toista.[/QUOTE]

Tuossahan kerroin että niistä ei ole apua. Ollaan kokeiltu useita eri merkkejä.
 
"aapee"
[QUOTE="huh huh";23640817]No ei kai muuta neuvoa ole?[/QUOTE]

Joo eli taitaa olla sitten ainut vaihtoahto olla ilman seksiä. Tekee tosiaan kipeää nuo haavat. :-( Tiedän etten ole liian tiukka tms., olen synnyttänyt, ja muiden, pienempivehkeisten kanssa ei ole tuota ongelmaa ollut. Ja samankaltaisia ongelmia on hänellä ollut aiemmissakin suhteissaan.
 
mulla oli samansuuntasia ongelmia edellisessä suhteessa. aina yhdynnän alussa paksuus oli ongelma, ennen kun mun paikat anto vähän periksi. tosin haavoja ei tullut koskaan. pituus olikin sitten koko yhdynnän ajan ongelma, se kun rajoitti asentovalikoimaa. oikeestaan ainoa asento mikä toimi oli se että mä olin päällä, ja mä taas en siitä hirveesti välitä kun en oikein siinä pääse tunnelmaan. lisäksi mun piti siinäkin olla tosi varovainen. meillä ei sitten seksiä ollutkaan paljon ollenkaan näistä ja parista muusta syystä :|

antaako sulla alun jälkeen paikat vähän periksi, vai onko koko yhdyntä tuskaa? yks vaihtoehto mitä voisitte kokeilla on paikallispuudute. kaverilla on samanlainen ongelma miehensä kanssa, ja sillä on tosiaan puudute käytössä. jos sulla käy yhdynnän alussa niin, että tunnet kipua ja paikat entisestään supistuu sen takia, mikä sitten aiheuttaa haavoja, niin toi vois ehkä auttaa. toinen juttu: oottehan laittaneet liukkaria myös sun sisään, ettekä vaan miehen penikseen? se auttaa paremmin vaginaan suoraan laitettuna. ja kolmas: millaset esileikit teillä on käytössä? jos mies ennen yhdyntää lämmittelis sua sormin tai dildolla, niin se vois helpottaa.

enpä oikein muuta keksi mikä vois auttaa :|
 
--pnp
Mun miehellä TOSI paksu ja tuntuu muuten hyvälle ;) Jos liian kuivana koittaa laittaa niin sattuu kyllä. Kokeilkaa pitkää esileikkiä,kyllähän se alapää venyy kun sinne työntelee useampia sormia jne. ennen sitä munaa.
 

Yhteistyössä