Mikä nimi näistä paras vauvalle?

Vieras
Noista eniten pidän nimestä Aida. Ainut mikä siinä häiritsee et se taipuu Aidan, esim. Aidan vieressä on Matti....

Muita kivoja olis Aava, Olivia, Ellen, Lilia/Lilian, Minea, Lumia
 
HelloShitty
mä en oikein innostu noista. :snotty:

mun pitäis itekin keksiä tytölle nimeä. |O täällä ois semmosia mitä ehdotin ukolle muttei menny läpi:
Luna
Leia
Lila
Lilli
Lily
Nell
Naomi
Eden
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
mun pitäis itekin keksiä tytölle nimeä. |O täällä ois semmosia mitä ehdotin ukolle muttei menny läpi:
Luna
Leia
Lila
Lilli
Lily
Nell
Naomi
Eden
Teillä vissiin tykätään Sonata Arctican lisäksi myös Star Warsista? :whistle: ;)

Sopis kyllä Mai Selenen kaveriksi oikein hyvinkin, tuo Leia nimittäin. =) Ja toki se sopisi muidenkin lasten nimiin, jos nyt oikein muistan teidän tytskien nimet.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
mun pitäis itekin keksiä tytölle nimeä. |O täällä ois semmosia mitä ehdotin ukolle muttei menny läpi:
Luna
Leia
Lila
Lilli
Lily
Nell
Naomi
Eden
Teillä vissiin tykätään Sonata Arctican lisäksi myös Star Warsista? :whistle: ;)

Sopis kyllä Mai Selenen kaveriksi oikein hyvinkin, tuo Leia nimittäin. =) Ja toki se sopisi muidenkin lasten nimiin, jos nyt oikein muistan teidän tytskien nimet.
no ei todellakaan! siks just tota tyrmättiin. mä ihastuin vaan tohon sen erikoisuuden takia. ja siks että siinä on se i kirjain. :whistle:
 

Yhteistyössä