mikä nimi on jäänyt hautumaan?

  • Viestiketjun aloittaja mintty
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Tytön nimet jäi käyttämättä, eli Vega ja Aino.
Kaverini tyttö on Vega =) enkä ole koskaan missään muualla siihen nimeen törmännyt.
Huh huh, Suzan Vegasta vai vegaanistako on keksitty, vai tähdistöstä...? Siskolleen sopisi nimeksi sitten Volga...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Tytön nimet jäi käyttämättä, eli Vega ja Aino.
Kaverini tyttö on Vega =) enkä ole koskaan missään muualla siihen nimeen törmännyt.
Huh huh, Suzan Vegasta vai vegaanistako on keksitty, vai tähdistöstä...? Siskolleen sopisi nimeksi sitten Volga...
No jopas oli tyhmä kommentti. Vega tulee varmaankin tähdestä. Ja minäkin muuten nuorena mietin Vegaa lapselle nimeksi (Runotytön lempitähden mukaan). Mutta sitten taisin kuulla että se on Jenkeissä (?) pojannimi.

Muoks: Volgakin on mun mielestä ihan hieno nimi :xmas: Mikäs susta olisi kiva?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Tytön nimet jäi käyttämättä, eli Vega ja Aino.
Kaverini tyttö on Vega =) enkä ole koskaan missään muualla siihen nimeen törmännyt.
Huh huh, Suzan Vegasta vai vegaanistako on keksitty, vai tähdistöstä...? Siskolleen sopisi nimeksi sitten Volga...
No huh huh itsellesi vaan. Ei taida olla Suzanne Vegasta tai vegaanistakaan, vaan ihan lapsen espanjalaiselta isältä :)
 
Mä olisin halunnut pojalle nimeksi Timi, mutta se nyt ei käy kun miehen enon kutsumanimi on Timi.
Tälle tulevalle pojallekaan ei siis Timiä voi antaa :snotty:
Toiseksi nimeksi tulee nyt luultavasti kuitenkin "virallisempi" versio Timistä, eli Dimitri :)
 
miam
jos toi kolmaskin olis ollut tyttö,niin nimi olisi ehdottomasti ollut Krystali.
mut poika tuli,joten nimi jäi käyttämättä...ainakin toistaseks!

myös Nefeli ja Danai on mun suosikkeja tytöille!
 
ankkis
Patrik.

Jäi käyttämättä vain ja ainoastaan siitä syystä, että miehen savolaiset sukulaiset vääntäisivät siitä satavarmuudella lempparin Patukka... Ei kestäis hermo.
 

Yhteistyössä