Mikä noissa meandi-vaatteissa viehättää, että niistä on valmiita maksamaan kamalia summia käytettynäkin?

  • Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti
"Localoba"
Itse olen pääosin ollut meandin vaatteisiin tyytyväinen. Yksi iso syy on ollut se, että poikamme on pitkä ja hoikka ja tykkää väreistä. Kaikista hankkimistani meandin vaatteista hän on tykännyt.
Itse petyin äidin yöpaidan kohdalla joka kulahti ja venähti malko nopeasti. Lisäksi muutamissa paidoissa on ollut meidän pojalle liian ahdas pääntie. Hinta-laatu-suhteessa myös hankinnan helppous on ollut ratkaiseva tekijä. Viepä 2-v kauppoihin sovittelemaan vaatteita, huh...
Aiemmin käytettiin Name It:n vaatteita ja P.o.p on meille myös malliltaan sopiva.
Yksi tekijä on nuo kuvat: ostettiin pojalle syksyllä hämähäkkimies-yöhaalari ja vieläkään hän ei uskalla sitä päälleen laittaa vaikka vaatteesta muuten sanoo pitävänsä. Dinosauruksia ei sentään pelätä (meandin dino-paita oli ahkerassa käytössä).
 
Tämä 3 pojan äiti suhtautui tosi kriittisesti just tuohonkin "ketjuun". No, naapuri sai ylipuhuttua kutsuille ja ostin kaikille pojille samettiset, ihanat pöksyt. Rahaa meni reippaat 80 €...

Pesin tarkasti ohjeen mukaan 2-3 krt isojen sällien housuja, joita käyttivät vain kotona leikkiessä... Molempien housut puhki polvista. Että EN suosittele kenellekään!

Luotan omaan vaistooni jatkossa ja jätän tuollaiset huuhaa kuteet niille, joilla persaus kestää. Mulla ei kiinnostusta sijoittaa kotiäidin varoja niihin vaatteisiin. Eikä aikomustakaan hurahtaa moiseen sitten, kun palaan ihan hyväpalkkaiseen työhöni!

Ai juu, pienen housut ovat olleet muutaman kerran päällä ja säästän niitä siksi, että edes jossakin "menoissa" voisi esiintyä ehjissä, söpöissä sienipöksyissä. :headwall: Nätit ovat, mutta huonolaatuiset. Onko nuo vaatteet joillekin ns. statussymboli? Tajusin sen vasta, kun olin käynyt pienen kanssa kerhossa ja eukot ihmettelivät tyyliin: "IIIK nuo on ne uudet Me&I pöksyt!" :O
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="Localoba";23840460]ItseHinta-laatu-suhteessa myös hankinnan helppous on ollut ratkaiseva tekijä. Viepä 2-v kauppoihin sovittelemaan vaatteita, huh...
Aiemmin käytettiin Name It:n vaatteita ja P.o.p on meille myös malliltaan sopiva.
[/QUOTE]

Kyllä mä osaan ostaa vielä tuolle 3,5 vuotiaallekin vaatteet sovittamatta. Tähän asti on mennyt kenkienkin ostaminen nappiin sillä perinteisellä tavalla että mitataan jalka ja kengän sisäpituus.
 

Yhteistyössä