Mikä oli pp, kun plussasit?

Niin tuossa otsikossahan tuo kysymys jo tulikin, eli pp?, kun plussa tuli?

Itsellä tänään pp9 ja pelottaa ja jännittää ihan hirveesti. Meille tehtiin 2. ICSI. Siirto oli 1.10 ja mukaan matkaan saatiin nelisoluinen TOP-alkio. Olo on tällä hetkellä pelottavan normaali, en ainakaan ole huomannut mitään raskasuoireita, vaikka kuinka olen kroppaani kuulostellut :( Pp4 ja pp5 oli tosi ikäviä kipuja vatsalla, sellaisia tosi voimakkaita ja "viiltäviä", muuten olo on aika normaali. Mitä nyt välillä vattassa tuntuu menkkakipuja.

Virallinen testipäivä olis vasta keskiviikkona 15.10., mutta mä en millää jaksais olla tässä piinaavassa epätietoisuudessa ja mietinkin, että uskaltaisko sitä tehdä ekan testin jo huomenna pp10. Tuo voi olla kyllä liian aikaisin... Joten kertokaahan te muut miten teillä testailtiin ja milloin näytti plussaa!

 
Hei!

Itse plussasin (kahden nega-ICSI:n jälkeen) clomi-kierrosta pp 16, mutta en aiemmin uskaltanu tehdä testiäkään kun odottelin vaan menkkoja alkaviksi. Ja menkkatuntemuksia oli välillä voimakkaitakin, nyt menossa rv 6+5.

Vuoden palstailukokemuksella tulee mieleen muutamia esimerkkejä. Yksi alkuvuodesta ICSI:n PAS:sta plussannut sai haamun pp 7!! Ja raskaus jatkuu edelleen. Tuoresiirrosta tulee mieleen yksi piinailukaveri joka plussasi muistaakseni pp 9-10.
Mutta sitten tulee myös pari tapausta mieleen jossa tuoresiirrosta testattu nega pp 11 ja sit virallisena testipäivänä pp 14 vaihtuikin plussaksi.
Kai se riippuu niin tyypistä, että kuinka nopeesti hcg erittyy virtsaan..

Lupaavilta kuulostaa kyllä noi kivut, koska ne osuis just kiinnittymisen ajankohtaan, kovasti peukutuksia täältä ja plussa :whistle:
Tuuthan sit kertomaan kuinka kävi! =)
 
mä testasin plussan pp8.tein testin ,odotin 1min.ja heitin roskiin(en lukenut ohjeita et odota 5min.).puolen tunnin päästä katoin roskiin ja sielä näkyi plussa,ei vahvan vahva mut viiva näkyi.testasin pp 9 ja odotin sen 5min,ja plussaa näytti,eli ei ollut roskisplussa.vasta pp13 näytti testi tosi vahvan viivan.
minusta kans nuo sun oireet ois aika lupaavia:) samoja tuntemuksia oli mulla,maha meni ihan kuin kramppiin,menkkakipuja,pääkipua...tsemppiä:)
Ryhis 5+3
 
Mä tein ekan testin pp9 illansuussa ja plussan näytti tikkuun.. Ti:n verikoe kuitenkin kertoo sitten vasta totuuden. Toissa kerralla sain haamuplussan pp12 ja verikoe oli vain 31.. Ja ihan ensimmäisellä kerralla sain plussan pp9 ja hcg oli yli 100, mutta päätyi sit lopulta kesken ennen ku ehti alkaakkaan. Toivotaan että nyt plussa jatkuis 9kk:tta..:) Ja kyllä nyt oli selkeä plussa.. ei mikään haamu.
 
Tuoresiirron jälkeen tein ekan testin pp13 ja silloin plussaviiva oli aivan selvä, liukui testiin heti. Silloin tunsin myös voimakkaat menkkakivut n. pp4-5, kyseessä oli just kiinnittymisestä johtuvat tuntemukset. (Silloin kyllä säikähdin niitä.) Tuo raskaus kuitenkin päättyi keskenmenoon rv 13 :snotty:

PASejen jälkeen en oo tuntenu kiinnittymiskipuja ja negaa on näyttäny testitkin.

Alkuraskauteen kuuluu myös ne menkkakiputuntemukset ja muutenkin sellainen paineentunne alavatsassa.
 
Tänään pp11 ja selvä nega testattu. Niin rikkinäinen ja pettynyt olo. Mutta ei se auta, ku odottaa tuonne pp14 ja testata uudestaan. En kyllä jaksa uskoa, että tuo enää plussaksi muuttuis... Nyt täytyy vaan jotenki sitte koota ittensä ja suunnata katse kohti ensimmäistä PASsia. Mä olin tyhmä ja ajattelin, että nyt olis vihdoin ja viimein meidän vuoro onnistua. Meillä yritystä takana lähes viisi vuotta. 2xIUI (-), 1xIUI (jouduttiin keskeyttää, kun munarakkuloita kasvoi niin paljon), 1. ICSI (ei alkioita, ei siirtoa) ja nyt siis näyttäis siltä, että tää 2. ICSI nega :'( Pakksessa on neljä alkiota.
 
Voi itku kirsmo, oon tosi pahoillani sun puolesta :'( :hug:
Kovasti toivoin sulle plussaa... Mutta testaa tosiaan vielä pp 14, niitäkin tapauksia on että pp 11 on tullut selvä nega joka on muuttunut kuitenkin plussaksi! Ja onhan teillä onneksi pikkuisia vielä pakkasessa, ehkä niistä löytyy sitkeä yksilö joka tarraa lujaa kiinni! :heart:
 
Tsemppiä Kirsmo. Meillä ensimmäisestä PAS:sta tuli plussa, tosin nyt vasta viikkoja 7, eli kovin alussa on mutta olen päättänyt että tämä onnistuu. Alkuperäiseen kysymykseesi vastaus: testasin muistaakseni pp 10 ja näytti jo siloin plussaa.
 

Yhteistyössä