mikä oli se KUMMITUSKAMERA joka

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 10:02 elizabeth kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 10:01 Naakula kirjoitti:
Pikselimössöähän on aina kiva tuijottaa. Siinä voi nähdä vaikka mitä.:D Yksi ovi aukeni tai sulkutui (en muista kumminpäin oli) joskus kun katselin.

mikä se pikselinmösö on??
No jotkin kamerakuvat tuolla on hiukan rakeisia ja epätarkkoja ja niissä voi hyvällä mielikuvituksella erottaa jotain hahmoja.
Ensimmäisen kameran kuvassa tuolla käytävän päässä usein ikäänkuin näkyisi joitain hahmoja seisoskelemassa, semmoisia ikäänkuin jalkateriä ilmestyy tuohon valoisan kohdan reunaan lattialla. ;) :D <br><br>
 
Tossa vasemmanpuoleisessa toiskesi alimmaisessa on tavarat lattialla liikkunut ja tossa vasemmanpuoleisessa alimassa näyttäs se "hahmo" vaan selkiintyvän. Myös muissa kuvissa on sellasia mustia vilahduksia. Mutta aika rankkaa huijausta on, en kyllä tippaakaan usko, että jos jossain kummittelee, niin ne tönöttää paikoillaan ne aaveet tai siirtelee jotain leluja lattialla olemattoman vähän. Eli älkää olko kauhuissanne, huijausta varmaan koko juttu.
 
harhaa
sain tuolta chatti puolelta joltain linkin kuviin joita on ottaneet kameraa enemmän seuranneet. hassua kuinka pienestä ne näkee jotain mä en olis kyllä huomannu mitään :D
 
Sannuliini
Mä en ole kyllä huomannuy mitään noissa kuvissa..vaikka olen kuinka tiirannut..aika tarkastikkin..onkohan niillä jokin kellonaika et josko ne sillon liikkus enemmän..tai olikohan tos yhes kuvas jonku kasvot..miehen!HUI! :whistle:
 

Yhteistyössä