Mikä olisi kamalin tapa kuolla?

  • Viestiketjun aloittaja liikaa trillereitä lukenut
  • Ensimmäinen viesti
Sairastua johonkin vakavaan sairauteen ja sitten pitkään kitua sairaalassa melki vihanneksena, alkais todellisuuden taju hämärtyy, et tunnistais enää sulle läheisiä ihmisiä ja pikku hiljaa kituen ja kipuillen eläisit päivän kerrallaan, etkä enää tietäis ajankulumisestakaan hölkäsen pöläystä. Toi on hirveetä enkä haluis kokea. Haluisin vaan kuolla kerrasta ja ilman kipua ja kitumista.
 
"Teepee"
Mun duunipaikas sattui aikoinaan räjähdys, Jossa 1 kaverin ihosta paloi n60-70% oli pysynyt tajuissaan KOKO ajan, ja jos oikein muistan niin kuoli sairaalassa n viikon päästä onnettomuudesta kun sisäelimet pettivät.. (Sisäelimien takia noissa tapaturmissa ei myöskään voida kivunlievittäjiä annostella ihan samaan tapaan kuin normaali kipuihin)
 
"Simpanssi"
Hitaasti tukehtuminen. Se kun ei saa henkeä on tosi kamalaa. Muutaman kerran allergisen reaktion olen saanut, ja henkeä haukkonut. Ja keuhkoveritulpan jälkeen se vasta kauheaa oli. Ilmeisesti, en muista pahinta. Sairaanhoitaja kysyi, kun jostain suutahti mulle, että etkö muista kun hengitys oli tosi vaikeaa useamman päivää. En muista ekoja päiviä ollenkaan. Mutta traumat jäi.
 
7thHeaven
Näin juuri viime yönä unta, että jouduin loukkuun johonkin lattian alle.. Heräsin itkien. Eli elävältä hautaaminen / johonkin raunioon loukkuun jääminen, jossa ehtii tajuta että loppuhan tässä tulee.
 

Yhteistyössä