Mikä olisi täyteläinen mutta hyvin imeytyvä voide kuivaihoisen vartalolle?

  • Viestiketjun aloittaja mslady
  • Ensimmäinen viesti
mslady
Ja jos mielellään löytyisi tavan marketista, niin hyvä.;) Apteekin tuotteet on hyviä, sen tiedän, mutta hinnaltaan ne on vähän liian hinnakkaita mun kukkarolle.

Ohuemmat emulsiot kyllä imeytyy hyvin, mutta ne ei hirmu hyvin poista sitä kuivuuden tunnetta. Sais olla sellasta paksua ja täyteläistä, mikä suihkun jälkeen kuitenkin imeytyisi nopeasti.

Onko sellaista??

Minkä vartalovoiteen sinä olet kokenut parhaaksi kuivalle iholle?
 
mulla
Ei kaupoista saa hyviä vartalovoiteita. Ceralan apteekista.. olen atoopikko ja se toimii minulla. ihanan pehmeä ja imeytyvä voide. (Keramideja sisältävä voide atooppiselle ja kuivalle, kutisevallekin iholle. Keramidit ovat ihon oman luontaisen läpäisyesteen, suojakerroksen aineosia. Niiden tehtävänä on tiivistää kuiva, atooppinen iho veden liikaa haihtumista estäväksi. Soveltuu erinomaisesti myös kasvovoiteeksi. Helposti levittyvä ja hyvin imeytyvä hajusteeton voide.) Yliopiston apteekki 30g 5,70€
 
"zxc"
Ei kaupoista saa hyviä vartalovoiteita. Ceralan apteekista.. olen atoopikko ja se toimii minulla. ihanan pehmeä ja imeytyvä voide. (Keramideja sisältävä voide atooppiselle ja kuivalle, kutisevallekin iholle. Keramidit ovat ihon oman luontaisen läpäisyesteen, suojakerroksen aineosia. Niiden tehtävänä on tiivistää kuiva, atooppinen iho veden liikaa haihtumista estäväksi. Soveltuu erinomaisesti myös kasvovoiteeksi. Helposti levittyvä ja hyvin imeytyvä hajusteeton voide.) Yliopiston apteekki 30g 5,70€
sama meillä, heti huomattiin eron! 400g pumppu maksaa muistakseni n. 25e, mutta se riitttääkin tosi pitkäks aikaa.
 
vhy
Suosittelen kuureina HTH emulsiota, joka ei ole kovin rasvaista, mutta urean vuoksi auttaa hyvin kuivaa ihoa. Jaloille ym. sopii hyvin rasvaisempi HTH voide. Kuureina siksi koska omaa kuorivan vaikutuksen eli parempi vaihdella tavallisen voiteen kanssa.
 
Ei kaupoista saa hyviä vartalovoiteita. Ceralan apteekista.. olen atoopikko ja se toimii minulla. ihanan pehmeä ja imeytyvä voide. (Keramideja sisältävä voide atooppiselle ja kuivalle, kutisevallekin iholle. Keramidit ovat ihon oman luontaisen läpäisyesteen, suojakerroksen aineosia. Niiden tehtävänä on tiivistää kuiva, atooppinen iho veden liikaa haihtumista estäväksi. Soveltuu erinomaisesti myös kasvovoiteeksi. Helposti levittyvä ja hyvin imeytyvä hajusteeton voide.) Yliopiston apteekki 30g 5,70€
Saapas hyviä markeiteistakin! :O Arganöljyä tosin käytän naamalle meikinpoiston jälkeen, makso mitä makso. .
 
mulla
[QUOTE="zxc";29521757]sama meillä, heti huomattiin eron! 400g pumppu maksaa muistakseni n. 25e, mutta se riitttääkin tosi pitkäks aikaa.[/QUOTE]

Minulla kanssa 400g pumppupullo, reseptillä ja kelankorvauksen jälkeen jäi maksettavaksi n.15€.
 
"Outi"
Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri;29521826:
Ihotautilääkärit suosittelevat nykyään atopian hoitoon Miniderm tai Aqualan duo - apteekista. Niissä molemmissa on markkioiden korkein glyseroli-pitoisuus (20%).
Ja myös viittä eri parabeenia, ei kiitos.
 
-75
Mä olen ihastunut nyt Avonin Family creamiin, eli perhevoiteesen. 400ml purkki maksa muistaakseni jotain 5€, ainakin tarjouksella ollut. Joten jos tunnet/tiedät jonkun jälleenmyyjän niin suosittelen kokeilemaan.

Kuiville käsille hyvä on apteekin Decubal tai Locobase, mut en niitä ole koko vartololle kokeillut.
 
"Nenna"
Vaikka et mieluusti apteekista ostaisikaan, niin suosittelen silti testaamaan Ceralan plussaa. Jos käyt lääkärissä niin voit pyytää reseptillä sitä pumppupulloa, hintaa jää joku 15 euroa. On ainakin mulla ollut ihan joka sentin väärti.
 

Yhteistyössä