mikä on ärsyttävin horoskooppimerkki?

  • Viestiketjun aloittaja lilli
  • Ensimmäinen viesti
Kaksonen
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Oinas osaa olla tosi vittumainen. Nimim. 17v siskon kans saman katon alla asunu
Mun parhaat kaverit taas on oinaita. :D Itse aattelen jotenkin, että sen syntymävuodenajan on pakko jotenkin vaikuttaa luonteeseen, koska kaikki syksyllä ja talvella syntyneet ovat mun makuun jotenkin liian synkkiä, kun taas kevät- ja kesäihmisten kanssa tulen hyvin toimeen, ovat raa'asti yleistäen iloisempia ja positiivisempia ihmisiä.
 
polly
Oinaat on suomeksi sanottuna juntteja.
Itserakkaita aivokääpiöitä kaikki normioinaat. Ehkä jollain tosi älykkäällä oinaalla VOI olla käytöstapoja ja fiksuuttakin, mutta sellasta ihmettä en ole kuunaan tavannut.
MOUKKIA isolla ämmällä.
 
dinddong
Alkuperäinen kirjoittaja a:
oon oinas ja en ole minä-minä-minä-tyyppejä otan toiset huomioon enemmän kun itseni.oon erittäin oikeudenmukainen ja luotettava ystävä.piste.
Tietysti, ITSES mielestä.. munkin paras ystävä on oinas ja jaksaa hehkuttaa omaa jalouttaan aina kun nähdään, kukaan vaan ei jaksaisi kuunnella.
 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja polly:
Oinaat on suomeksi sanottuna juntteja.
Itserakkaita aivokääpiöitä kaikki normioinaat. Ehkä jollain tosi älykkäällä oinaalla VOI olla käytöstapoja ja fiksuuttakin, mutta sellasta ihmettä en ole kuunaan tavannut.
MOUKKIA isolla ämmällä.
et oo tosissas ? ite oon oinas ja mulla on käytöstavat, enemmän otan muita huomioon ja omat tarpeet jaa taka-alalle. mikä meistä oinaista tekee moukkia ?

 

Yhteistyössä