Mikä on arvokkain esine mitä omistat?

  • Viestiketjun aloittaja kyselen
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Mä en tiedä. Meillä on tosi paljon vanhaa tavaraa, huonekaluja, lamppuja, tauluja ja pienempää tavaraa - ja mitään ei ole arvioitu. Näistä, minkä hinnan jotenkin muistan, kallein taitaa olla iPhone tai läppäri.
 
Minni harmaana
[QUOTE="Vieras";26211275]Mä en tiedä. Meillä on tosi paljon vanhaa tavaraa, huonekaluja, lamppuja, tauluja ja pienempää tavaraa - ja mitään ei ole arvioitu. Näistä, minkä hinnan jotenkin muistan, kallein taitaa olla iPhone tai läppäri.[/QUOTE]
Mulla on kanssa kaikki huonekalut vanhoja, paitsi tuo eteisen vitriini (JYSK), josta tein vaatekaapin.
 
"Minä vaan"
Edesmenneen vaarin tuoksukaulakoru, jo pelkän merkin takia lottovoiton arvoinen. Vaikka olisi mimmoinen rahapula, en suostuisi sitä koskaan myymään, koska olen sen vaarilta saanut :)
 
"vieras"
Jos elektroniikka laskettaisiin, niin se olisi kuivausrumpu. Itse en halua omistaa mitään kallista, koska tuntisin vain taakkaa sen arvosta ja siitä jos se joskus rikkoutuisi / varastettaisiin / pilaisin sen jotenkin ja nollaisin sen arvon. Nykyinen talommekin on mielestäni liian arvokas meille :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja En koiraa esineellistäisi;26211138:
Mutta sallittakoon se 2+ kirjoittelijoille joilla ei tuo äly oikein riitä vastaamaan edes ihan yksinkertaiseen kysymykseen. Itse en omista yhtään mitään niin ei ole mitään mitä sanoa vastaukseksi. :)
Sinä et ehkä koiraa esineellistäisitkö mutta sallittakoon se toiselle 2+ älykääpiölle. Kai tiesit että lain mukaan koira on esine.

Ei pidä viisastella jos ei viisastelulla ole todellisuuspohjaa
 

Yhteistyössä