Mikä on erikoisin nimi jonka olet kuullut?

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:
Muistaako kukaan lukeneensa jotain vauvalehteä tms. jossa oli lasten nimet annettu "sähköjuttujen" mukaan? Hitto, kun en muista yhtäkään.. Tais olla kaikki poikia ja nimet oli tosi erikoisia..
Muistan. Nimiä oli ainakin Kelvin, Watti, Woltti ja Sinus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:
Muistaako kukaan lukeneensa jotain vauvalehteä tms. jossa oli lasten nimet annettu "sähköjuttujen" mukaan? Hitto, kun en muista yhtäkään.. Tais olla kaikki poikia ja nimet oli tosi erikoisia..
Muistan. Nimiä oli ainakin Kelvin, Watti, Woltti ja Sinus.
Niinpäs olikin! ajattelin jo, et oon nähny unta..
 
pilkku
Eemu, Reija ja Sadetta nimisiin ihmisiin mäkin oon törmännyt livenä (ja Kaappoon), Agda oli vauvana kuolleen tätini toinen nimi. Luokkatoveri oli Ruut. Ja työkaverin kummipoika on Liimo. Yks lapsuudenystävä on naimisissa Pieta nimisen naisen kanssa.
 
vieras
Aallotar on aika erikoinen.

Joskus hesarin kastetuissa oli Ceveri ja sisaruksita joku oli Cisuliina. Kaksi muutakin sisarusta oli joilla oli samaan tyyliin nimet.

Shanna on kans aika erikoinen. Tiedän että se on jenkeissä ihan normaali tytön nimi, mutta täysin suomalaisella lapsella aika erikoinen. Sannaksi se ääntyy kuitenkin.
 
Lasten mummon äiti on Anna Ilta-Rauha,hän on vielä elossa.
Koulukaverit on minulla olleet Pirpa ja Ransu nimiset...
Ja Joijja nimen olen kuullut..

Tuo Paprika ja Pippuriina on minusta ihania..
Meiltä löytyy kotoa Elmiina..
 
viekku
Nämä henkilöt tiedän varmuudella:

Iäkkäät siskokset Vieno Ilona ja Kaino Suruna
Ia
Visa Huttunen

kerrottakoon vielä sekaannus nais- ja miesnimissä: Olin aina luullut, että Kaino on vain ja ainoastaan naisen nimi; tunsin useampiakin iäkkäämpiä Kaino-tätejä. Valmistuttuani sain vuoden sijaisuuden, ja ylin esimieheni lähetti allekirjoituksellaan varustetun ilmoituksen työpaikasta. Hän oli siis Kaino. Jonkin aikaa työssä oltuani tapasin tämän henkilön, ja hämmästykseni oli suuri, kun hän olikin mies!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne-Täti:
Lasten mummon äiti on Anna Ilta-Rauha,hän on vielä elossa.
Koulukaverit on minulla olleet Pirpa ja Ransu nimiset...
Ja Joijja nimen olen kuullut..

Tuo Paprika ja Pippuriina on minusta ihania..
Meiltä löytyy kotoa Elmiina..
Appeni isoäidit ovat olleet Elmiina ja Jemiina; Miinaksi kutsuttu kumpaakin!
 

Yhteistyössä