Mikä on käypä hinta bodylle kirppiksellä?

Mitä olette valmiita maksamaan hyväkuntoisista vauvan bodyista kirppiksellä? Kertokaa!

Oon nyt kahtena lauantaina ollut torikirppiksellä myymässä pojan pieniä vaatteita. Kaikkia muita on mennyt ihan kivasti, mutta tuosta jumalattomasta bodypinkasta ehkä kolme. Liian kallis hinta vissiin, vai missä vika?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kunnosta riippuen 0,20 - 1,50/kpl.
Mulla oli siis hinnat niin, että hyväkuntoinen pitkähihainen 1,50 ? ja siitä alaspäin (pesunukkaa oli hiukan joissakin, tahroja, reikiä ym. ei yhdessäkään) ja lyhythihaiset oli 1 ?:sta alaspäin... vaan eipä tosiaan kelvannut kenellekään :(.
 
vieras
En maksaisi kirppiksellä enempää ku 2e/kpl, oli sitten missä kunnossa tahansa. Ostan yleensä kauppojen ale-telineestä lapsen vaatteet, saa jopa halvemmalla mitä monet pyytävät kirppiksillä käytetyistä.
 
Ite ostelen myös 0,20?-1,50? maksavia.. toi 1,50 on jo aika harkinnan varainen, että viittiikö maksaa. Jos se on joku todella hieno/ tai merkki vaate tai muuten tietää sen uutena maksaneen paljon niin sitten. mutta harvemmimpa olen nähnyt kirppareilla kalliiden 2?-> maksavien bodyjen menneen kaupaksi.. siellä ne makaa..
 
äitee
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kunnosta riippuen 0,20 - 1,50/kpl.
Mulla oli siis hinnat niin, että hyväkuntoinen pitkähihainen 1,50 ? ja siitä alaspäin (pesunukkaa oli hiukan joissakin, tahroja, reikiä ym. ei yhdessäkään) ja lyhythihaiset oli 1 ?:sta alaspäin... vaan eipä tosiaan kelvannut kenellekään :(.
onpa harmi jos ei kelvannu mä kyllä maksaisin ton jos hyvä : )
 
Alkuperäinen kirjoittaja blnt:
Kysyntä ja tarjonta eivät kohdanneet. Kukaan ei tarvinnut bodeja tai sitten kuosit eivät olleet ostajakunnan makuun.
No, tiistaina koitan viedä niitä taas kaupattavaksi yhdelle omatorille. Saa nähdä kuin käy. Siellä ei ainakaan pääse mun ruma pärstäni ketään häiritsemään, että ehkä ne sit kelpaa ;).
 
.s.
Riippuu myös merkistä. Jos on joku Polarn o pyretin hyvä kuntoinen body niin kyllä siitä maksaa enemmänkin, mutta toisaalta sitten jonkun hm:n bodyn saa uutenakin 5-6e:lla niin onko järkee maksaa käytetystä paria euroa. Ei ainakaan minun mielestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Eli tämän perusteella hinnat oli kohdallaan... missähän sitten vika?
Olitko siellä Sepänaukiolla?

Musta tuntuu, et siellä on myyjiä enemmän kuin ostajia.. Siis tarjontaa on niin paljon, että moni ei jaksa kysellä hintoja/tulla penkomaan.

Koitin myydä toppavaatteita siellä, kukaan ei edes nostanut vaatteita viltiltä, ja nyt kun ne on huutiksessa, hinnat on kohonneet ihan kivasti. :whistle:
 
Minusta sulla hinnat kohdallaan. Oliko sulla puolipotkareita tai muita potkareita myynnissä ja menikö ne sitten? Viimeksi kun kävin kirpparilla siellä oli (asiasta hieman poiketen) ihan sikahintaan myynnissä lasten parkkitalo. Se oli niin huonokuntoinen, että olisin itse heittänyt jo aika päiviä roskikseen. Jotkut yrittää myydä ihan kerrassaan roskaa ja kauheaan hintaan. Sillä parkkitalon hinnalla olisi kevyesti saanut kauposta ihan uuden.
 
hmm, no mä aattelisin sen niin että jos on yhdellä lapsella käytetty ihan pikkuinen body (koot 56-74) niin siit voi maksaa 2-4? mikäli se on hyväkuntoinen... itsekkään en sen halvemmalla noita oman lapsen vaatteita myisi... mutta jos on selkeästi monella lapsella olleita, haalistuneita ja kulahtaneita niin silloin 0,20-0,70? on riittävä hinta
 
Alkuperäinen kirjoittaja polka:
Minusta sulla hinnat kohdallaan. Oliko sulla puolipotkareita tai muita potkareita myynnissä ja menikö ne sitten? Viimeksi kun kävin kirpparilla siellä oli (asiasta hieman poiketen) ihan sikahintaan myynnissä lasten parkkitalo. Se oli niin huonokuntoinen, että olisin itse heittänyt jo aika päiviä roskikseen. Jotkut yrittää myydä ihan kerrassaan roskaa ja kauheaan hintaan. Sillä parkkitalon hinnalla olisi kevyesti saanut kauposta ihan uuden.
Oli potkareita ja puoliptkareitakin jonkin verran, ja ne meni paremmin. On niitä vieläkin kyllä jäljellä... huoh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Eli tämän perusteella hinnat oli kohdallaan... missähän sitten vika?
Olitko siellä Sepänaukiolla?

Musta tuntuu, et siellä on myyjiä enemmän kuin ostajia.. Siis tarjontaa on niin paljon, että moni ei jaksa kysellä hintoja/tulla penkomaan.

Koitin myydä toppavaatteita siellä, kukaan ei edes nostanut vaatteita viltiltä, ja nyt kun ne on huutiksessa, hinnat on kohonneet ihan kivasti. :whistle:
Juu, Sepiksellä olin.
 

Yhteistyössä