Mikä on kun minä en jaksa tätä arkea

Vaikka olen päivät leppoisasti töissä ( ei ole melkein mitään hommaa), niin illat EN JAKSA lasten kanssa temmeltää vaan raivoan. En tiedä mitä tekisin nyt kun niin palaa pinna itseenikin kun olen tällainen.
 
Bodomska
Tarpeeksi lepoa ja liikuntaa sekä jokin omalle henkiselle tilalle mieluinen harrastus niin kyllä se siitä.
Meitä arjen nujertamia on muitakin , mutta onneksi noilla eväillä tilanne on sentään useimmiten parempi kuin huonompi.
Toisaalta ei ihmisen kuulu kaikkea jaksaakaan ja aina.
 
Tähän kysymykseen kukaan ei muu kuin sinä ei tiedä vastausta. Äkkiseltään tuntuu, että olet tyytymätön itseesi ja elämääsi syystä tai toisesta, ja purat sen lapsiisi. Sinun on vain selvitettävä itsellesi mikä elämässäsi mättää ja on vaikeaa, ja alettava toimia niin, että olet onnellinen ja voit paremmin.

Toisaalta opitut mallit on hyvin tiukasti meissä. Oliko sinun kotonasi samanlaista? Rähjäsikö vanhemmat illat pitkät sinulle ja toisilleen?

Ikävä ja v-mäinen, elämälle katkera akankäppänä et varmaankaan ole?

Piika-äiti

p.s. b-vitamiinia kannattaa aina kokeilla. Ja kilpirauhaskokeet tehdä, niin tällaiset perusterveyttä koskevat asiat on taattu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:17 Vieras kirjoitti:
Luulisi ainakin tuon rassaavan, että ei ole töissä paljon mitään tekemistä.
Eikö se ole aika turhauttavaa?
Mulle kans pisti silmään tuo, että ei töissä paljo mitään tekemistä. Mä ainaki oisin pahalla päällä ja moisen takia.

 

Yhteistyössä