Mikä on normaalia väsymystä?

  • Viestiketjun aloittaja "Väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"Väsynyt"
Oon aina pitänyt omaa väsymystä aivan tavallisena. Ajatellut, että kaikilla väsyttää työpäivän jälkeen. Mutta nyt oon jotenkin herännyt ajatukseen, että onko tämä tosiaan normaalia.. Nukun viikolla 7-8 tuntia yössä. Jos on mahdollisuus päiväuniin niin helposti nukun 3 tuntia eikä oo illalla vaikea saada unta päikkäreistä huolimatta. Väsymys vaan on ja pysyy koko ajan.. Työpäivän jälkeen ei jaksa mitään ylimääräistä. Pakolliset asiat teen koska tosiaan on pakko. Onko muilla samanlaista ja onko tämä normaalia?
 
käy ottamassa hemoglobiiniarvo terkkarilla.. itse olin ihan uupunut, niin rauta-arvot (vai miten se sanotaan) oli 105, pitäs olla jotain 120.. eli rautatableteilla helpotti. tai syömällä enemmän rautapitoista ruokaa.. voi johtua myös esim kilpirauhasesta, mutta siitä ei kokemusta..
 
tää kans
Mä olen juurikin tuollainen, ja ollut koko aikuisikäni. Tosin en tiedä, onko jossain veriarvoissa häikkää, kun en käy lääkärillä, kuin äärimmäisessä hädässä.. Itselläni on aika alhainen hemoglobiini ollut aina, joten saattaa johtua juurikin raudanpuutteesta. Mutta enpä myöskään tiedä mitään niin nautinnollista kuin nukkuminen..
 
V.ieras
Ei tosiaan kuulosta normaalilta. Ite miettisin ensimmäisenä kilpirauhasta, sitten ehkä jotain sokeriyliherkkyyttä.
Ei täällä saa ehdottaa kilpirauhasvaivoja... Kun on nyt kuulemma sellainen muotitauti.

Mutta joo, itsekin kilpparin vajaatoimintaa sairastavana voin ainakin omalta kohdaltani todeta, että se väsymys oli jotain järkyttävää! Lopulta jo niin pahaa etten voinut enää ajaa autolla ja kesken ruokailunkin saatoin nukahtaa. Mikään määrä yöunta ei ollut riittävä.
 

Yhteistyössä