Mikä on peniksen ihanneympärysmitta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei käytännössä kenelläkään ole noin paksua, kun jo 17.5 cm on sitä luokkaa, että tutkimusten mukaan 100 % miehistä on tuota ohuempi.
https://2.bp.blogspot.com/-JHb7fA9jZ8A/V4oPUlNt5aI/AAAAAAAAAIU/X-idl7cVmfwhkd3ghs8W5JgOE5b8tiaLQCLcB/s1600/average+penis+size+chart.png
Ei useimmilla naisilla ole juuri mitään ymmärrystä peniksen normaalista ympärysmitasta. Kunhan heittelevät jotain lukuja sen mukaan, että on varmasti sitten keskimääräistä isompi. Useimmat heistä tuskin edes ymmärtävät miten suuri ero parilla sentillä ympärysmitassa on penisten esiintyvyydessä väestön keskuudessa. Heidän korviinsa se kuulostaa vain parilta sentiltä, kato eihän se pituudessakaan ole juuri mitään hei!
 
vierailija
En tiedä senttejä, mutta semmoinen vessapaperirullan hylsyn tai normaalia hieman paksumman kurkun kokoinen olisi ihanne. Voi olla hieman isompi, mutta pienemmät eivät tunnu oikein missään. Muutaman semmoisen ohuen olen kohdannut, eivätkä ne tuntuneet kuin tökkimiseltä.
 
vierailija
En tiedä senttejä, mutta semmoinen vessapaperirullan hylsyn tai normaalia hieman paksumman kurkun kokoinen olisi ihanne. Voi olla hieman isompi, mutta pienemmät eivät tunnu oikein missään. Muutaman semmoisen ohuen olen kohdannut, eivätkä ne tuntuneet kuin tökkimiseltä.
Vessapaperihylsy on n. 14 cm ympärysmitaltaan, mikä käytännössä on tarkoittaa paksumpaa kuin 90 % miehistä. Naiset eivät itsekään taida ymmärtää, miten kovia vaatimuksia he peniksen koon suhteen pitävät yllä.
 
vierailija
Luonto on täynnä poikkeamia. Ei edesmennyt kunnioitettu Ron Jeremy (33cm) mahtunut mihinkään taulukkoon, kuin ei myöskään sen alan useimmat starat. Pitäisikö samanlailla naisten rintojen kokoa taulukoida A,B,C kokoihin? Pienempiä tai suurempia ei voi olla?
Vale, emävale, tilasto.
Sopiva on oikea mitta!
 
vierailija
Luonto on täynnä poikkeamia. Ei edesmennyt kunnioitettu Ron Jeremy (33cm) mahtunut mihinkään taulukkoon, kuin ei myöskään sen alan useimmat starat. Pitäisikö samanlailla naisten rintojen kokoa taulukoida A,B,C kokoihin? Pienempiä tai suurempia ei voi olla?
Vale, emävale, tilasto.
Sopiva on oikea mitta!
Ron Jeremyn muna ei ole 33 cm, ja heppu on yhä hengissä. Älä sä ainakaan ala mitään taulukoita turhaan väsäilemään tuolla tietämyksellä.
 
kokenut nainen
Eiköhän se vaihtele naisesta riippuen. Jokaiselle värkille löytyy oma ihanneympärysmitta. Sitäpaitsi ei se ole niin sentin päälle. Olen saanut aivan mahtavia orgasmeja sekä ohuempien että paksumpien kanssa. Tärkeintä on, että kalu on KOVA ja se oikea tunnelma ja miehen asenne ja muut tekemiset sängyssä ja sen ulkopuolella. Kokonaisuus ratkaisee.

Jos joku osa-alue näistä ei ole kunnossa, niin ainakin minulla jää orgasmit saamatta.
 
Ketäkiinnostaa
Vaikka olisi paksu ja pitkä tai ohut ja lyhyt tai paksu ja lyhyt niin sillä ei oo mitään merkitystä psyykkiseen kiihottumiseen jos mies on aivan tunneli korvasta korvaan.
 

Yhteistyössä