Mikä on tekosyysi sille, ettet näytä tältä?

  • Viestiketjun aloittaja "Sporttimies"
  • Ensimmäinen viesti
Vastaaja
mä näytänkin koko lailla tuolta. Tosin rinnat ei ole noin napakat monen lapsen ja yli 40 v iän vuoksi. Ja kovaa duunia vaatinut mutta palkitsevaa. Ja ihan tiedoksi, noihin lihaksiin ei tarvitse hormoneja eikä edes lisäravinteita =D

Muuten en lähtisi brassinaisia ja niiden uhkeuksia kauheasti kadehtimaan. Juuri luin jutun sen peppu-finalistin kohtalosta, hyi hitto.
 
Olipa älytön aloitus, tietenkään kaikki naiset eivät näytä tuolta, eikä tarvitsekaan. Eivät kaikki miehetkään ole kuin tavallisia, hyvä että heille on tavallisia naisia.

Ja syy miksi itse en käy kuntosalilla-minulta on synnynnäisen sidekudossairauteni sekä useiden nivelrikkojeni vuoksi salilla käynti kielletty, ja on päiviä jolloin liikunnaksi riittää kävely postilaatikolle ja takaisin, ja sekin vie voimat. Autonomisen hermoston toimintahäiriön kanssa ei myöskään kuntosaliharjoittelu sovi. Minulle on sallittua ainoastaan uinti, pyöräily ja kävely. Ylipainoa ei ole, bmi 22.
 
"mei"
Näytän kyllä suurinpiirtein tuolta,mutta piirteeni ovat naisellisemmat...Plus että rinnat roikkuvat 4 lapsen jäljiltä.
Imetys oli mulle tärkeämpää kuin kropan ulkonäkö-
 
"Miuku"
No nuorena olin hoikka ja pinkeä, vielä lasten jälkeenkin ja ilman mitään punttisalitreeniä. Sitten jäin yh:ksi, enkä päässyt enää urheilemaan säännöllisesti ja rahatkin tiukalla. Kaikki aika, jolloin lapset olivat hoidossa, piti käyttää opiskeluun ja työntekemiseen. Nyt olen 36-v, pienehkö, siro, naisellinen nainen. Tykkään itsestäni näin ja urheilen silloin kun se tuntuu hyvältä. Ja urheilen siksi, että kroppani voi hyvin. En siksi, että voisin kuvata persettäni nettiin.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vieras*
Naiset taas haukkumassa toisia naisia :|

miksi mä en näytä tuolta? No siksi että entisenä urheilijana mä tiedän, kuinka paljon treeniä vaatii näyttää edes vähän "urheilijamaiselta" ja kuinka paljon siinä joutuu vahtaamaan jokaista suupalaa, uhraamaan kaiken vähän vapaa-ajan liikunnalle ja keskittymään siihen että on ajattelematta ruokaa. Lisäksi urheilijapiireissä, etenkin ns naisten lajeissa koko touhu on äärimmäisen sairasta ja puolet porukasta syömishäiriöisiä ja toinen puoli syömishäiriöisiä ja doupattuja.
Ei enää ikinä mulle sitä paskaa
 
Babe
Onneksi en tuolta näytäkään! Kaunis nainen katsoo peilistä takaisin. Kuka edes jumalauta tuohon vaivautuu (näyttääkseen vain pumpatulta transvestiitilta), vaikka ei edes olisi joku no-life, mitä nämä fitness bimbot yleensä ovat.

Mut hei - parempaa onnea ensi kerran provoon.
 
"Quu"
No mä näytän tuolta...ja en. Treenitavoitteet ei ole noin muhkeat - tykkään enemmän kestävyysurheilijan kropasta - hoikasta ja jäntevästä. Viimeksi viime viikonloppuna tuttu kuitenkin kehui (tai haukkui, ei tullut selväksi tykkäsikö vai ei) käsivarsiani Madonnan käsivarsiksi...rasvaprosentti on melko pieni ja haukkarit ja olkapäiden lisäksi pullottelee ihan lepoasennossa. Treenaan erittäin säännöllisesti, juoksua, salia ja ryhmäliikuntatunteja. Mutta siis mun tekosyy on, että en halua näyttää tuolta naiselta. Liian tykky mun makuun.
 
"kieppi"
En ees viitsi katsoa kuvaa :D kommentoin silti.

Minä käyn salilla kahdesti viikossa. Se riittää ihan mainiosti minulle. Minulla on muitakin mielenkiinnonkohteita kuin oma kroppa ja treenaaminen. Ei se mikään tekosyy ole, jos harrastaa mieluummin jotakin muuta kuin treenaamista.

Ihan yhtä hyvin minä voisin kysyä, että mikä on SINUN tekosyy sille, että et ole opetellut neulomaan pitsineuletta :)
 
"AV-mamma"
[QUOTE="kieppi";30644885]En ees viitsi katsoa kuvaa :D kommentoin silti.

Minä käyn salilla kahdesti viikossa. Se riittää ihan mainiosti minulle. Minulla on muitakin mielenkiinnonkohteita kuin oma kroppa ja treenaaminen. Ei se mikään tekosyy ole, jos harrastaa mieluummin jotakin muuta kuin treenaamista.

Ihan yhtä hyvin minä voisin kysyä, että mikä on SINUN tekosyy sille, että et ole opetellut neulomaan pitsineuletta :)[/QUOTE]

Tuli tästä mieleen, että kun välillä sosiaalisessa ja perinteisessä mediassa kiertelee näitä kuvia, joissa joku pienten lasten äiti esittelee timmiä vartaloaan ja lapsiaan samassa kuvassa kysellen muiden tekosyitä olla näyttämättä samalta kuin hän, mä voisin ottaa sellaisen kuvan, jossa olisi kaikki vaikka vuoden aikana lukemani kirjat ja kaksi lastani ja ihmetellä, miksi muut eivät lue niin paljon kuin minä. (Oikeasti en ihmettele.)
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace

Yhteistyössä