Mikä pommiuhka-juttu ollut Vaasan ammattiopistolla tänään tai eilen?

Tietääkö joku? Hitto soikoon, mä olen siinä koulussa enkä koululla kuullut mitään. Maanantai oli etäopiskelua ja tänään myöhästyin tunnin. Mikei oo kerrottu mitään?

Kuulin jotain juttua just äsken vasta et ois ollu hautakynttilöitä ja ruusupuska, sekä joku uhkaus et huomenna tytöt kuolee ja äidit itkee. :eek: :eek: :eek:

Tietääkö joku täst enemmän, siis onko tää ollut maanantaina ja tuon viestin mukaan uhka siis tänään? Netistäkää löydy oikein mitään..
 
g
iisalmeen amiskaan ja lyseoon oli annettu tappouhkauksia, oli vissiin ihan nimilistatkin... kaveri oli sillä listalla, varmasti ihan randomina otettu ne nimet siihen mut kyllä pelotti. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä vaasan ammatiopistollakin ollut tänää pommi uhka :| kuulenma eilen joku oli vienyt hautakynttilöitä paikalle ja tänään koko koulu evakoitu.
No kyllä me siellä koululla oltiin..ruokalassa ihmeteltiin et ei niin paljoo ihmisiä kuin yleensä. Mut koulussa oltiin ja kaikki ovet oli kyllä ihan auki, siis ne neljä ovea joita käytettiin.
 
pikku mii.. tuo vaasan koulun uhkaus oli monien huhujen summa ja kuulemieni perusteella ei koululla oikesti ole ollut kynttilöitä tai mitään.Ja tuo viesti viitaten naisiin ja tyttöihin on pyörinyt ympäri suomea..siis sama viesti. Mutta en mene varmuudella sanomaan etteikö uhkaa olisi koska tänä päivänä ei oikeesti enää tiedä..valitettavasti!mutta poliisien ja koulun henkilökunnan mukaan uhkaukselle ei ole perusteita. Ainakin näin oli vielä eilen.
 
Jepskukkuu
Alkuperäinen kirjoittaja Happy-:
pikku mii.. tuo vaasan koulun uhkaus oli monien huhujen summa ja kuulemieni perusteella ei koululla oikesti ole ollut kynttilöitä tai mitään.Ja tuo viesti viitaten naisiin ja tyttöihin on pyörinyt ympäri suomea..siis sama viesti. Mutta en mene varmuudella sanomaan etteikö uhkaa olisi koska tänä päivänä ei oikeesti enää tiedä..valitettavasti!mutta poliisien ja koulun henkilökunnan mukaan uhkaukselle ei ole perusteita. Ainakin näin oli vielä eilen.
Ei me koulussa oltaisi jos olisi pommiuhka ja ne kynttiläthän olisi ollut selcä uhkaus. Eli ne kynttilät on keksitty juttu. Siinä määrin vaan uhkaa että juoruja kulkee mutta niinhän niitä kulkee muaallakin Suomessa. Pelkoa ei sen vuoksi ole koska kyllä oppilaille ilmoitetaan jos on pommiuhka.
 
Jepskukkuu
Alkuperäinen kirjoittaja Jepskukkuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Happy-:
pikku mii.. tuo vaasan koulun uhkaus oli monien huhujen summa ja kuulemieni perusteella ei koululla oikesti ole ollut kynttilöitä tai mitään.Ja tuo viesti viitaten naisiin ja tyttöihin on pyörinyt ympäri suomea..siis sama viesti. Mutta en mene varmuudella sanomaan etteikö uhkaa olisi koska tänä päivänä ei oikeesti enää tiedä..valitettavasti!mutta poliisien ja koulun henkilökunnan mukaan uhkaukselle ei ole perusteita. Ainakin näin oli vielä eilen.
Ei me koulussa oltaisi jos olisi pommiuhka ja ne kynttiläthän olisi ollut selcä uhkaus. Eli ne kynttilät on keksitty juttu. Siinä määrin vaan uhkaa että juoruja kulkee mutta niinhän niitä kulkee muaallakin Suomessa. Pelkoa ei sen vuoksi ole koska kyllä oppilaille ilmoitetaan jos on pommiuhka. Niin siis olen samaa mieltä kuin Happy :)
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, tuntuu olevan joidenkin mielestä hauskaa pilaa. Hämeenlinnassakin poliisiautoja riitti amitsun pihassa alkuviikolla.
oman pojan koulu tyhjennettiin tiistaina (yläaste-lukio) vantaalla. Ystävien lasten koulu keskiviikkona, vantaalla. Molemmissa pommiuhka.

Ihan järkyttävää touhua. Sairasta.
 
vaasa
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Tietääkö joku? Hitto soikoon, mä olen siinä koulussa enkä koululla kuullut mitään. Maanantai oli etäopiskelua ja tänään myöhästyin tunnin. Mikei oo kerrottu mitään?

Kuulin jotain juttua just äsken vasta et ois ollu hautakynttilöitä ja ruusupuska, sekä joku uhkaus et huomenna tytöt kuolee ja äidit itkee. :eek: :eek: :eek:

Tietääkö joku täst enemmän, siis onko tää ollut maanantaina ja tuon viestin mukaan uhka siis tänään? Netistäkää löydy oikein mitään..
se on todettu perättömäksi.
jollekin oli s.postiin laitettu uhkaus. Ei selvinny et kuka.
Mutta tiistaina ei kukaan mene kouluun koska on uhattu että tiistaina pamahtaa.
 
korjaus
Alkuperäinen kirjoittaja vaasa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Tietääkö joku? Hitto soikoon, mä olen siinä koulussa enkä koululla kuullut mitään. Maanantai oli etäopiskelua ja tänään myöhästyin tunnin. Mikei oo kerrottu mitään?

Kuulin jotain juttua just äsken vasta et ois ollu hautakynttilöitä ja ruusupuska, sekä joku uhkaus et huomenna tytöt kuolee ja äidit itkee. :eek: :eek: :eek:

Tietääkö joku täst enemmän, siis onko tää ollut maanantaina ja tuon viestin mukaan uhka siis tänään? Netistäkää löydy oikein mitään..
se on todettu perättömäksi.
jollekin oli s.postiin laitettu uhkaus. Ei selvinny et kuka.
Mutta tiistaina ei kukaan mene kouluun koska on uhattu että tiistaina pamahtaa.
sorke mut en oo varma oliko just tuo oppilaitos kyseessä. Mutta jos oli niin siellä kuulemma yleisesti s.postista tiedetään. Eli ei koske varmaan sua jos et sitä tiedä.
 
korjaan
Alkuperäinen kirjoittaja korjaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaasa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Tietääkö joku? Hitto soikoon, mä olen siinä koulussa enkä koululla kuullut mitään. Maanantai oli etäopiskelua ja tänään myöhästyin tunnin. Mikei oo kerrottu mitään?

Kuulin jotain juttua just äsken vasta et ois ollu hautakynttilöitä ja ruusupuska, sekä joku uhkaus et huomenna tytöt kuolee ja äidit itkee. :eek: :eek: :eek:

Tietääkö joku täst enemmän, siis onko tää ollut maanantaina ja tuon viestin mukaan uhka siis tänään? Netistäkää löydy oikein mitään..
se on todettu perättömäksi.
jollekin oli s.postiin laitettu uhkaus. Ei selvinny et kuka.
Mutta tiistaina ei kukaan mene kouluun koska on uhattu että tiistaina pamahtaa.
sorke mut en oo varma oliko just tuo oppilaitos kyseessä. Mutta jos oli niin siellä kuulemma yleisesti s.postista tiedetään. Eli ei koske varmaan sua jos et sitä tiedä.
siis edellis tiistaina. hö oikei. pesen kädet tästä jutusta ku nyt pitää tarkistaa et oliko se jo vai tuliko.
mut eiköhän se ollu tuo mikä on jo todettu perättömäx.

ei tässä pysy mukana näissä uhkauksissa ja päivissä.

anteeksi sekoiluni
 

Yhteistyössä