Mikä prinsessaleffa 3-vuotiaalle?

Eli mikä näistä on vähiten pelottava: Prinsessa Ruusunen, Tuhkimo vai Prinsessa ja sammakko? Tyttö on melkein 4 ja ajattelin juhannukseksi vuokrata hänellekin jonkun kivan leffan. Lumikissa ainakin oli liian pelottavia kohtia...
 
vieras
Prinsessa ja sammakko oli kuulemma muuten ihan hyvä, mutta siinä oli joku tosi pelottava kohta kun meni ruutu ihan pimeeksi ja yhtäkkiä joku ruma naama ilmesty kovilla äänillä. Näin ainakin kaveri kerto. Itse ei olla vielä sitä nähty...

Mutta noissa kaikissa on joku pelottava kohta. Suosittelisin ruususta=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Prinsessa ja sammakko oli kuulemma muuten ihan hyvä, mutta siinä oli joku tosi pelottava kohta kun meni ruutu ihan pimeeksi ja yhtäkkiä joku ruma naama ilmesty kovilla äänillä. Näin ainakin kaveri kerto. Itse ei olla vielä sitä nähty...

Mutta noissa kaikissa on joku pelottava kohta. Suosittelisin ruususta=)
No Ruusunen on hänen suosikkinsa (vaikkei ikinä ole nähnyt ko. leffaa eikä meillä sitä kirjanakaan ole) joten senkin puolesta se olisi hyvä. :)
 
Vieras
Mun mielestäni Prinsessa Ruusunen taitaa olla noista ap:n vaihtoehdoista pelottavin! Siinä on se paha kunigatar ja lohikäärme. Mun kummipoikani rakasti tuota elokuvaa, mutta pelkäsi 5-6 vuotiaanakin sitä kuningatarta.

Tuhkimo? Mä en siitä muista oikein pelottavaa kohtausta? Vai olenko sitten unohtanut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mun mielestäni Prinsessa Ruusunen taitaa olla noista ap:n vaihtoehdoista pelottavin! Siinä on se paha kunigatar ja lohikäärme. Mun kummipoikani rakasti tuota elokuvaa, mutta pelkäsi 5-6 vuotiaanakin sitä kuningatarta.

Tuhkimo? Mä en siitä muista oikein pelottavaa kohtausta? Vai olenko sitten unohtanut :)
Mä en ole ko. leffaa edes muistaakseni nähnyt joten en tiedä onko siinä pelottavaa kohtaa vai ei... :/ Jos antaisi likan itse vuokraamossa valita ja kelaisi sitten vaan ne selkeästi pelottavat kohdat. Lumikissa oli hyvä kun itse olen nähnyt sen noin 200 kertaa joten muistin että missä kohtaa kannattaa kelata.
 
Ei kannata ainakaan sitä prinsessa ja sammakkoa! se oli aika jännä :D

Minun tyttö ei pystynyt katsoon ja hänkin on 3,5v. Itse sitten katsoin ja voin kyllä sanoa että on ainakin sen suositusikärajan takana ( 7v )
 
Alkuperäinen kirjoittaja odyssey:
Mites olis joku tollanen Barbie-leffa?Niissäkin on prinsessoja ja ei ole niin pelottavia.Tosin en tiedä saako niitä vuokraamoista.
Sekin vois olla yks hyvä vaihtoehto. Eipä ensin tullut mulle muut mieleenkään kuin nuo Disneyn prinsessat. :D
Entäs Kaunotar ja Hirviö? Mulla kun ei ole siitäkään mitään muistikuvaa onko pelottava vai ei. :)
 

Yhteistyössä