Mikä puhelin käytössä?

tyttöjen äiti
Minulla on jokin ikivanha Samsungin simpukkapuhelin, ostin käytettynä, ollut itelläni jo reilun 2v ja vetelee viimesiään. Uusi puhelin olisi siis hommattava ja mielenkiinnolla tässä luen teidän mielipiteitänne puhelimistanne. Nokian 6131 on tällä hetkellä se minkä olen ajatellut hommata seuraavaksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:43 tyttöjen äiti kirjoitti:
Minulla on jokin ikivanha Samsungin simpukkapuhelin, ostin käytettynä, ollut itelläni jo reilun 2v ja vetelee viimesiään. Uusi puhelin olisi siis hommattava ja mielenkiinnolla tässä luen teidän mielipiteitänne puhelimistanne. Nokian 6131 on tällä hetkellä se minkä olen ajatellut hommata seuraavaksi.
IHANA PUHELIN ja kivoja väreja tulut.jos vain kaupoista löytyy :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 12:43 tyttöjen äiti kirjoitti:
Minulla on jokin ikivanha Samsungin simpukkapuhelin, ostin käytettynä, ollut itelläni jo reilun 2v ja vetelee viimesiään. Uusi puhelin olisi siis hommattava ja mielenkiinnolla tässä luen teidän mielipiteitänne puhelimistanne. Nokian 6131 on tällä hetkellä se minkä olen ajatellut hommata seuraavaksi.
IHANA PUHELIN ja kivoja väreja tulut.jos vain kaupoista löytyy :)
siis tuo 6131
 
Nokian N72 pinkkinä ja on suoraan satonnuna toosi huono....Muutama viikko ostamisen jälkeen alkoi ryppyillä ja meni kiinni...ei mitään vikaa kuulemma...softa vaihdettu tai mikä lie. Niin vaikee käyttää, et ei oo tosikaan. Ennen oli nokian 6??? joku pinkki läppäjuttu ja tykkäsin paljon....harmittaa kun ostin ton romun!!!Tosin onhan mulla tuo vanha tallessa.... =)
 

Yhteistyössä