Mikä puhelin sinulla on ja kehu tai hauku sitä?

"Samppa"
Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen;21973313:
=) tässä puhelimen vaihtoa suunnittelen.niin sillä kyselen.
Samsung Galaxy S
Aivan loistava Android-pohjainen älyluuri. Toinen vaihtoehto olisi IPhone tai HTC Desire. Nokialaiseen en edes katsoisi, mieluummin pissaan pistorasiaan.
 
Samsung Galaxy S

Todella mukava propellihattujen leikkikalu. Erilaisia sovelluksia on tarjolla vaikka millä mitalla ja koodailen niitä itsekin.
Nopea prosessori, Android käyttöjärjestelmä, uskomattoman tarkka ja herkkä neljän tuuman kosketusnäyttö ja mahtava käyttöliittymä joka hakkaa Nokia muinaismuistot sata-nolla.
Toimii myös puhelimena :D

Miinusta tulee surkeasta akunkestosta.
 
Sony Ericsson X10 Mini Pro, Anroid käyttiksellä tämäkin. Jos surffaa puhelimella paljon, kannattaa katsoa että se on suunniteltu siihen. Tässä puhelimessa on kaikki mitä mä itse puhelimelta haluan.
 
Nokian E66 nyt, ihan kelpo puelin on ollut käytössä, ei mitään paaa sanottavaa, hyvin kestänyt rintataskussa, metallihommissa.. Nyt haaveilen samsungin Blue Earth puhelimesta, saa nähä millon raaskin ostaa sen :D
 
Color
En tosiaankaan tiedä, miksi kommentoin näin vanhaan keskusteluun :I No, joka tapauksessa yhdyn aiheeseen! Tällä hetkellä puhelimenani toimii iPhone 4 S, enkä ainakaan paljoa moitteita osaa sanoa kyseistä puhelinta kohden. Se on oikeastaan aika lailla hintansa arvoinen, eli kovin kalliin hinnan. Tämän sain 400-500 eurolla, taisi olla ehkä hieman päälle 450€. Tää on ollut mulla tosi vähän aikaa vasta, joten en kovin paljoa osaisi kritisoida tätä. Vaihteeksi otin kalliin ja toivottavasti laadukkaan kännykän käyttöön :DD Saas nähä minkälaiseks tää puhelin osoittautuu. Näillä näkemin oikein hyvä puhelin!!
 
NOKIA, asha 360



Selkeä ja helppokäyttöinen kosketusnäyttö puhelin.
Mutta tuossa on ihan liikaa sovelluksia omaan tarpeeseen, mutta ilmeisesti normaaleja puhelimia ei olekkaan enää?
Mutta tykkään ihan perus käytössä: soitot, tekstarit ja fb ;)
 
pekkaqw
samsung galaxy s3. aivan kauhea käyttää! eivät ole vielä näin kalliiseen puhelimeen saanut sitä samsung-logoa pätkimättä :S pätkii kokoajan ja muutenkin vihaan androidia ja tän muovisuutta, saattaa johtua siitä, että ennen tätä minulla oli iphone ja olin tottunut laatuun.
 

Yhteistyössä