Mikä saa antamaan anteeksi pettämisen kerta toisensa jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja Sivusta seurannut
  • Ensimmäinen viesti
Mä en tiedä mitä ajatella jos se tilanne tulee eteen, mut en jotenkin osaa ajatella et olisin vihainen. Toisaalta mulle on ihan sama vaikka käviskin vieraissa jos vaan mä silti kiinnostan edelleen ja hoitaa perhe-elämän kunnolla. mut en kyl haluis tietää et on pettänyt ja toivon et käyttää kumia etten saa tauteja...
 
vierailija
Tätä minäkin olen ihmetellyt! Lähipiiissäni on tällainen tapaus, monesti on ukko pettänyt ja vasta olivat erossa vähän aikaa, ja nyt tää nainen onnellisena hehkuttaa tuoretta raskauttaan. Epäilenpä ettei tämä sika-ukko pysy rinnalla kovin kauaa. Ärsyttää vaikka kuinka sitä koettaa toiselle puhua järkeä, niin ei mitään vaikutusta, se mies on niin ihana eikä tee enää virheitä.. Niinpä.
 
Tuttavapiirissä on pariskunta joille oma "maine" todella tärkeä. Eivät halua erota kun pelkäävät että ihmiset alkaa puhumaan ja mitä kaikki ajatteliskin...

Eivät varmaan ole koskaan miettineet että jos joku jostain puhuu, niin varmaan enemmän siitä kuinka nainen jaksaa miestä vaikka tämä yleisesti pettää mennen ja tullen :whistle:
 
näi
Yksi kaverini on sietänyt miehensä uskottomuutta (lähinnä yhden saman naisen kanssa) ainakin 15 vuotta jo. Mies kielsi kaiken melkein 10 vuotta ja väitti vaimoa vainoharhaiseksi hulluksi, kunnes jäin mela perseessä kiinni ja lupasi lopettaa, mutta sama jatkuu ja ei varmasti koskaan lopukaan.

Kaverini jätti miehensä ja antoi mahdollisuuden uuteen onneen, mutta mies ei halunnutkaan tätä salarakastaan julkiseksi rakkaaksi, vaan rukoili vaimonsa takaisin - ovat edelleenkin yhdessä ja samoin salarakkaan kanssa peli jatkuu.

Ei tuollaista pysty ymmärtämään, mutta kai he kokevat että on parasta jatkaa yhdessä ja mies on erittäin taitava manipuloija, joten uskoisin kaverin itsetunnon poljetun tosi alas.

Kaverini on tosi lihava ja salarakas on langan laiha - voitte kuvitella että sellainen syö naista.
 

Yhteistyössä