Mikä seksissä on hauskinta?

  • Viestiketjun aloittaja Sexy_Iita
  • Ensimmäinen viesti
Pena
Hauskinta on se, että se tuntuu jokapaikassa niin mukavalta! Parhaita asentoja on sellainen, jossa olen selälläni, nainen päälläni jalat yhdessä. Itse siis olen reidet auki ja nainen säärieni otteessa, kantapäät pakaroilla. Näin kalu on tiukasti hyväilyssä ja naisen G-piste saa varsinaista tehohierontaa! Rakasteluhan voi kestää muutamasta minuutista pariin tuntiin, tilanteen mukaanhan aina eletään. Iloisia panoja kaikille!
 
mimosa
hauskinta ettei tarvi harrastaa seksiä. eikä ainakaan kenenkään mieliksi. tiedän paljon ihanampia asioita kuin seksi.

nautin paljon enemmän itseni hemmottelusta. kasvo/vartalohoidoista yms.

seksiä olen harrastanut paljonkin, en vaan ole kovinkaan kummoisesti siitä nauttinut..
 
neiti
Hauskinta? Erikoinen sanavalinta. Esileikki voi olla hauskaa, esim. leijonien leikkiminen. Itse seksiä kuvailisin ehkä muilla adjektiiveilla, ei silloin kamalasti hihitytä ;) Yleensä ainakaan.
 
vieras
Siitä tulee hyvä olo molemmille :D Kaikenlaisia asentoja kokeillaan mitä mieleen tulee, joskus ne on hyviä ja joskus jää kokeiluksi. Tiheys on 0-12 kertaa viikossa, yleisesti ehkä 3-4 kertaa. Keso vaihtelee 3 min - 1,5 tuntia suunnilleen, enpä ole aikaa ottanut.

mites aapeen omat vastaukset? :saint:
 

Yhteistyössä