Mikä siinä peppuseksissä on niin kamalaa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Siellä oli kommentteja tyyliin:

"hyi homojen hommaa"

"heittäsin miestä mukilla päään jos ehdottais"

"hyi helvetti"

ja tota rataa.


Eikös se ole niin et hyvä jos parisuhteessa kokeillaan vapaalla mielellä niin ei tartte kummankaan jäädä nuolee näppejään, eikä sitä kautta tuu houkutusta toisaalle?


Minä olen ainakin aivoiminmielin uusille jutuille. Enkä heti tyrmää.
Ja en peppuseksistä liiemmin välitä, mutta kyllä meillä sitä joskus on koska mieheni siitä nauttii. Enkä ajattele ett hyi mieheni on homo ja heitän sitä mukilla päähän.



 
vieras
Itse hyvin läheisesti (ihan ymmärrettävästikin vielä) miellän paskan näihin perspuuhiin. Totuus on myös se, ettei siitä reijästä kuulu mitään laittaa sisään, ja täten ei olla laittamassakaan. Sinulla on mielipiteesi, minulla omani, eikä minun tarvitse kokeilla petipuuhissa mitään mitä en halua, eikä minun tarvitse sitä myöskään selitellä tai perustella mitenkään.
 
:D koska porukka luulee että se on likaista, että sulkijalihakset vaurioituu yms typeriä pelkoja. tai sitten huonot kokemukset huonojen miesten kanssa. totta perkuleessa se sattuu jos liukkaria ei käytetä eikä olla rentoja. ja samalla pitää ehdottomasti räpeltää etupuolelta. :p
 
harmaa nainen
Minä tykkäisin siitä kovastikin, mutta miestä ei kiinnosta. Niin kuin ei kiinnosta suuseksikään, mutta sen puuttuminen ei harmita minua niin paljon...

Olen ajatellut asian niin, että ei kenenkään tarvitse tehdä petissä sellaisia asioita, jotka tuntuvat vääriltä. Mutta kyllä edelleen toivon, että jospa mies joskus vielä innostuisi.
 
Siinä vaiheessa kun mies tunkee metrisen koivuhalon hanuriinsa ja kertoo nauttivansa siitä, niin mikäs siinä. :whistle:

Ja kiitos kysymästä, kokeiltu on, mutta kiitos ei koskaan enää. Sattuu niimmaanperkeleesti!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
:D koska porukka luulee että se on likaista, että sulkijalihakset vaurioituu yms typeriä pelkoja. tai sitten huonot kokemukset huonojen miesten kanssa. totta perkuleessa se sattuu jos liukkaria ei käytetä eikä olla rentoja. ja samalla pitää ehdottomasti räpeltää etupuolelta. :p
Tai sitten joitakin ei vain kiinnosta anaaliseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
:D koska porukka luulee että se on likaista, että sulkijalihakset vaurioituu yms typeriä pelkoja. tai sitten huonot kokemukset huonojen miesten kanssa. totta perkuleessa se sattuu jos liukkaria ei käytetä eikä olla rentoja. ja samalla pitää ehdottomasti räpeltää etupuolelta. :p
ja siinä voi sulkijalihakset todella vaurioitua, totta on. Ulosteen pidätyskyky heikkenee/loppuu. Elämä sen jälkeen ei helppoo...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
:D koska porukka luulee että se on likaista, että sulkijalihakset vaurioituu yms typeriä pelkoja. tai sitten huonot kokemukset huonojen miesten kanssa. totta perkuleessa se sattuu jos liukkaria ei käytetä eikä olla rentoja. ja samalla pitää ehdottomasti räpeltää etupuolelta. :p
Tai sitten joitakin ei vain kiinnosta anaaliseksi.
Se on nyt muotia, kaikkien pitää harrastaa anaaliseksiä. Muuten on jotenkin rajoittunut tai muuten vain pervo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
:D koska porukka luulee että se on likaista, että sulkijalihakset vaurioituu yms typeriä pelkoja. tai sitten huonot kokemukset huonojen miesten kanssa. totta perkuleessa se sattuu jos liukkaria ei käytetä eikä olla rentoja. ja samalla pitää ehdottomasti räpeltää etupuolelta. :p
Tai sitten joitakin ei vain kiinnosta anaaliseksi.
Se on nyt muotia, kaikkien pitää harrastaa anaaliseksiä. Muuten on jotenkin rajoittunut tai muuten vain pervo.
Niin tuo on tullut esille, että sitten on rajoittunut. Aivan kuin seksissä ei voisi kokeella monia asioota ja jokaanen tekee sitä mitä haluaa.
 

Yhteistyössä