Mikä siinä Ticketissä kiehtoo?

Tuntuu, että kaikilla pitää olla Ticketiä vain siksi kun naapurillakin on.. Ja turha puhua mitään laadusta, koska onhan noita muitakin laadukkaita vaatteita vaikka kuinka paljon.
Tää ei vaan tajua teitä.. :confused:
 
"alma"
Mun mielestä ne on ihan hienoja, mutta tuo nimi tökkii pahasti. Mulla tulee aina mieleen, että lapsi laskee pulkalla auton alle tuossa "menolippu taivaaseen" haalarissa.
 
[QUOTE="alma";24381351]Mun mielestä ne on ihan hienoja, mutta tuo nimi tökkii pahasti. Mulla tulee aina mieleen, että lapsi laskee pulkalla auton alle tuossa "menolippu taivaaseen" haalarissa.[/QUOTE]

JA Molo Kidsistä että pedofiilit kyttää molot pystyssä kulman takana?
 
"eedla"
MÄ tykkään niiden ulkonäöstä ja toinen seikka on se, että niillä on tosi hyvä jälleenmyyntiarvo. Huutiksessa saa parhaat päivänsä nähneestä haalarista vielä monta kymppiä kun mammat huutaa :D
 
Ai kyllä mulle Ticket on osoittautunut olevansa todellakin rahan arvoisensa ja tykkään siitä laadun, mallien ja kuosien takia, en merkin tai saatikaan naapurien.
Niin mutta kun täältä lukenut keskuteluita niin monen mielestä Ticket ylivoimaisesti paras kaikista. Onko Ticketin käyttäjät kertaakaan kokeillut muita merkkejä? Itse olen muutaman kerran ostanut kalliimpia vaatteita ja todennut ettei ne oikeasti eroa halvemmista.
 
Ai kyllä mulle Ticket on osoittautunut olevansa todellakin rahan arvoisensa ja tykkään siitä laadun, mallien ja kuosien takia, en merkin tai saatikaan naapurien.
Mielikuva laadusta on osa sitä brändin luontia. Käytännössä ei meillä ainakaan ole yksikään Lassien (tai muun halvemman merkin) haalari vielä räjähtänyt tai mennyt muuten käyttökelvottomaksi. Ja vaikka menisikin, toisen haalarin maksettuani olisin käyttänyt saman verran rahaa kuin yhteen Ticketiin.
 
"jjjj"
[QUOTE="alma";24381351]Mun mielestä ne on ihan hienoja, mutta tuo nimi tökkii pahasti. Mulla tulee aina mieleen, että lapsi laskee pulkalla auton alle tuossa "menolippu taivaaseen" haalarissa.[/QUOTE]

mulla ihan sama...hirvee nimi.
 
Mielikuva laadusta on osa sitä brändin luontia. Käytännössä ei meillä ainakaan ole yksikään Lassien (tai muun halvemman merkin) haalari vielä räjähtänyt tai mennyt muuten käyttökelvottomaksi. Ja vaikka menisikin, toisen haalarin maksettuani olisin käyttänyt saman verran rahaa kuin yhteen Ticketiin.
Meillä on ollut kaksi lassieta, mutta pääsääntöisesti musta ne on rumia! Kuosit on kamalia ja vyötärökuminauhat haalareissa järkyttäviä.
Mua ei haittaa halpismerkit yhtään, olen vain todennut ticketin hyväksi. Eikä siitä tarvitse aina maksaa itseän kipeäksi, olen ostanut ticketia uutana esim välikauden haalari 50e ja saman verran joutuu maksamaan rumemmistakin!
 
dsfsd
[QUOTE="jjjj";24381406]mulla ihan sama...hirvee nimi.[/QUOTE]

Mulla tuo Molo aiheuttaa enemmän ällötystä.. Mamma innossaan fb:n kirpparilla etsi Molon housuja *yök* :D Ticketin nimen kun kokonaisuudessa näkee ni tulle mieleen "viimeinen matka"..
 
neljän äiti
Minulla on myös kokemusta kovin monesta eri merkistä ja eri "aikakausilta".

Tickettiä olen ostanut "halvalla" suoraan outletistä. 65€ maksoin niistä haalareista, joita Suomessa myydään 170€:lla. No laatu on ollut todella hyvä. Ja iso plussa siitä, että ne saa kuivata kuivurissa. Ei mene pilalle, vaikka päiväkodissa kuivauskaappiin laitetaan. Ja polvet on pysyneet hyvässä kunnossa. Toki nämä viime vuosien lumiset talvet ovat myös edesauttaneet siinä.

Meillä oli viime talvena 3-vuotiaalla kolme eri merkkiä käytössä: Remu, Ticket ja Reimatec. Näistä eniten käytettiin Ticketiä ja se on parhaimmassa kunnossa nyt.

Olen kyllä ollut tyytyväinen myös Lassien G-Tech haalariin. Siinähän on puhkikulumattomuustakuukin.

Mitään periaatetta ei minulla merkkien suhteen ole. Ostan minkä parhaalla hinta-laatusuhteella saan. Usein alennusmyynnistä. Yhtään ulkovaatetta en lapsille normaalihintaisena ole ostanut. Ulkonäkö ei meillä ole mitenkään ratkaiseva tekijä, mutta toki vähän vaikuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Arwen Undomiel
tsiip
Mun mielestä Lassie on ollu tosi hyvä hinta/LAATUsuhteeltaan. Mutta mitä muita on, reimaa en halua, ticket (just toi menolippu, ei), Molo - ei, juu nimi antaa taas hirveen mielikuvan.
Mitä muita laadukkaita kuin POP vaimikäseon? Myös ihan Elloksen oma merkki on ollu ihan jees hintaansa nähden.
 

Yhteistyössä